Motivele care stau la baza eşecului unei diete potrivite

Motivele care stau
la baza eşecului unei diete potrivite

Cei din jurul tău reuşesc de multe ori să te facă să mai ţii cont de dieta pe care o urmezi ceea ce duce la kilograme în plus. FOTO: Shutterstock

Începutul anului şi sărbătorile petrecute prin consumul sporit de alimente reprezintă un moment în care trebuie să ne gândim la o dietă potrivită pentru un organism sănătos.

Ştiri pe aceeaşi temă

Sărbătorile reprezintă de cele mai multe ori perioada în care suntem adepţii unei alimentaţii dezechilibrate, în care facem exces produse din carne şi dulciuri. Odată cu trecerea într-un an nou începem să ne gândim cum putem reveni la greutatea anterioară sărbătorilor, dar în acelaşi timp să nu avem probleme de sănătate.

Pot fi menţionate mai multe motive care stau la baza greşelilor pe care le facem în momentul în care vrem să ne autoimpunem o dietă bună pentru noi.

1.Confuzie asupra alegerii dietei potrivite

Reţele de pe internet care asigură „succesul” în războiul cu greutate şi sănătatea conferită este o problemă care apare în rândul celor care vor să mănânce într-un mod corect. Nu ştiu dacă urmeze dietele pe bază de carne sau cele pe bază de fructe şi legume.

2.Are loc încercarea de a slăbi cât mai repede

Scăderea în greutate într-un timp minim este aproape cea mai întânită greşeală în rândul celor care îşi doresc să arate mai bine, dar să rămână sănătoşi. Înfometarea şi trecerea radicală la un program de slăbire poate da peste cap organismul.

3.Apariţia balonărilor

Consumul în cantitate mai mare al aportului zilnic de fibre poate duce la apariţia balonărilor. Fibrele nu pot fi bine descompuse în organism şi absorbite de tractul gastro-intestinal.

4.Ceilalţi încearcă să te ademenească să consumi ceea ce mănâncă şi ei

Prietenii, familia şi cei de la locul de muncă de multe ori nu încearcă nici măcar să aibă o atitudine neutră faţă de dieta ta, aceştia alegând să ispitească pe cel aflat într-un regim alimentar.

5.Momentele de odihnă ulterioară meselor se transformă în mai multe ore de somn

În urma meselor nu trebuie neapărat să facem multă mişcare fizică, dar nici să ne programă momente în care să dormim. Digestia este îngreunată, caloriile se vor aduna, cu siguranţă.  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: