Mituri legate de dieta vegetariană

Mituri legate de dieta vegetariană

Dacă mănânci multe fructe, legume şi cereale obţii suficiente proteine.

Mulţi oameni au ales să nu mai consume produse de provenienţă animală. Concepţiile greşite, care au existat de-a lungul anilor, au înconjurat dietele vegetariene şi pe cei care le adoptă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Iată care sunt aceste mituri şi care este de fapt realitatea.

Mit: Vegetarienii nu primesc suficiente proteine.

Realitate: Vegetarienii primesc suficiente proteine​​. Ceea ce ei nu obţin este cantitatea excesivă de proteine care se găseşte în dieta modernă. Dacă mănânci multe fructe, legume şi cereale obţii suficiente proteine.

Mit: Vegetarienii nu primesc suficient calciu.

Realitate: Acest mit a apărut din cauza celor care au eliminat din dieta lor produsele pe bază de lapte. Aceştia considerau că singurele surse bune de calciu erau laptele şi brânza. Desigur, laptele este bogat în calciu, dar sunt şi legume care conţin o cantitate mare de calciu, mai ales cele verzi, cu frunze. Adevărul este că vegetarienii suferă mai puţin de osteoporoză (deficienţa de calciu, care duce la slăbirea oaselor), deoarece organismul asimilează mai uşor calciul pe care-l obţin în timpul digestiei.

Citeşte continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările