Fără pastile. Dieta pentru creşterea potenţei sexuale

Fără pastile. Dieta
pentru creşterea potenţei sexuale

Uleiul de măsline care se află la baza dietei mediteraneene ajută inima şi circulaţia sanguină

Nu doar celebrele pastile albastre sunt utile bărbaţilor cu probleme sexuale. Anumite alimente, exerciţii fizice şi relaxarea pot avea acelaşi efect de combatere a disfuncţiilor erectile.

Ştiri pe aceeaşi temă

Subiect de glumă pentru spiritul popular care a inventat diverse sinonime ingenioase pentru a o descrie, disfuncţia erectilă este, simplu spus, incapacitatea de a obţine sau de a menţine o erecţie satisfăcătoare.

Disfuncţia erectilă are o incidenţă mult mai mare decât vor să recunoască mulţi pacienţi. În cifre, ea afectează 8% din bărbaţii peste 40 de ani, proporţia crescând la 40% la cei peste 60 de ani, potrivit „Jurnalului internaţional pentru studiul impotenţei“, citat de elpais.com.

Celebrele pastile albastre cunoscute sub denumirea de Viagra şi comercializate începând cu 1998 au fost o oază de speranţă pentru mulţi bonavi însă s-a dovedit că au şi efecte secundare importante, un preţ nu tocmai accesibil ca să nu mai punem la socoteală şi jena de a le procura din farmacie.

Vestea bună e că Viagra nu e singura opţiune de tratament împotriva disfuncţiei erectile. Iată ce recomandări fac experţii.

Consumaţi mult ulei de măsline. Poate părea greu de crezut însă consumul acestui „aur lichid“ adăugat peste orice fel de mâncăruri, de la salate ţi până la paste, ajută inima să funcţioneze cum trebuie, problemele cardiovasculare aflându-se de multe ori în spatele disfuncţiilor erectile, întrucât impotenţa nu este o boală, ci un simptom. „Circa 80% din cazurile de disfuncţie erectilă au drept cauză problemele cardiovasculare“, a afirmat medicul grec Athanasios Angelis, la Congresul European de Cardiologie din 2014 din Austria. Menţinerea la un nivel normal al tensiunii arteriale şi a colesterolului poate ajuta viaţa sexuală. „În prezenţa grăsimilor, testosteronul se converteşte în hormone feminine, iar colesterolul crescut diminuează fluxul de sânge care ajunge la nivelul penisului“, avertizează, la rândul ei, medicul Natalia Cruz, coordonatorul naţional al Grupului de andrologie al Societăţii spaniole de urologie.

Ajutor de la fitoterapeut. Arginina este un aminoacid care îmbunătăţeşte fluxul de sânge necesar într-un act sexual. Arginina se găseşte nu doar sub formă de suplimente, ci şi în alimente bogate în proteine precum soia, orezul integral, carnea de pui, nucile şi produsele lactate. Se recomandă două până la cinci grame de arginină pe noapte, cu o oră înainte de actul sexual.

Potrivit Victoriei Dolby Toews, autoarea cărţii „Potenţa sexuală“  o serie de plante cu efecte afrodisiace ajută adeseori şi potenţa, printre care ginko şi ginsengul care implusionează producţia de testosteron.   

Abandonaţi ţigările! Bărbaţii fumători sunt mai predispuşi la disfuncţii erectile şi cu cât numărul de ţigări fumate este mai mare cu atât creşte şi riscul de a suferi de aşa ceva. Cel puţin aceasta este concluzia unui studio din 2007 făcut la Universitatea din Tulane, SUA. Analiza are la bază o examinare pe 7.000 de bărbaţi chinezi şi conchide că 22,7% din cazurile de disfuncţii erectile din această ţară pot fi atribuite fumatului.

Faceţi mişcare, dar nu pe bicicletă! Dacă aveţi probleme cu erecţia, nu staţi întins pe canapea. Sportul ajută circulaţia sângelui şi, prin urmare, performanţa sexuală. „prin exerciţiu, arborele nostru vascular este pregătir să ducă sângele în toate organelle corpului, inclusive în penis“,  a explicat dr. Cruz.

Orice fel de mişcare fizică este bună, mai puţin cea pe bicicletă întrucât traumatizează perineul, inclusiv arterele care transport sângele către penis. În plus, crează senzaţia de amorţire a glandului existentă la unii ciclişti.

Relaxaţi-vă. Stresul este responsabil de apariţia multor problem de sănătate, inclusiv de disfuncţiile erectile. Totodată, impotenţa poate creşte nivelul de stress ajungându-se într-un cerc vicios. „Stresul presupune o acumulare de adrenalină  care închide arterele către penis şi într-o situaţie de stress nmeni nu poate obţine o erecţie“, este categorică dr. Cruz. Aşa că relaxaţi-vă şi luaţi distanţă faţă de probleme. Practicaţi meditaţia.

 

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: