Dieta cu mere şi ouă. Cum slăbeşti rapid, după festinul de sărbători

Dieta cu mere şi ouă. Cum slăbeşti rapid, după festinul de sărbători

Dieta cu mere şi ouă. Cum slăbeşti rapid, după festinul de sărbători

Dacă ai mâncat mult prea multe sarmale, piftie, caltaboş, cozonaci şi multe alte bunătăţi, de Crăciun, sigur te strâng hainele. În perioada sărbătorilor, oamenii se îngraşă din cauza exceselor alimentare şi a lipsei de mişcare. Dar dieta cu mere şi ouă promite să te scape de această problemă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă vrei un tranzit intestinal mai uşor, dar să şi slăbeşti, ai nimerit bine! Azi vorbim despre o dietă care te ajută să dai jos kilogramele nedorite pe care le-ai acumulat de sărbători. Nu este uşor de ţinut, ai nevoie de ambiţie. Dar rezultatele sunt vizibile destul de repede. Această dietă se ţine 2 săptămâni, după care se face o pauză şi poate fi reluată.
 

Dieta cu mere şi ouă - meniu pe zile

 

Dieta cu mere si oua – saptamana 1

 
Luni
 
  • Mic dejun – 2 oua fierte si un mar
  • Pranz – 2 cartofi dulci fierti sau copti si 2 mere
  • Cina – un bol cu salata de legume si pui
 
Marti
 
  • Mic dejun – 2 oua fierte si un mar
  • Pranz – un bol cu salata de legume verzi si pui
  • Cina – o salata de legume, un mar si 2 oua fierte
 
Miercuri
 
  • Mic dejun – 2 oua fierte si un mar
  • Pranz – o felie de branza cu continut redus de grasime, o rosie si un cartof dulce fiert sau copt
  • Cina – o salata de legume cu pui
 
 
 
citeste totul despre: