Dieta cu fibre vegetale te ajută să slăbeşti mult

Dieta cu fibre vegetale te ajută să slăbeşti mult

Dieta cu fibre vegetale te ajută să slăbeşti mult

Dieta cu fibre vegetale se mai numeste „Regimul fibra” şi este originară din SUA. Acest regim oferă zilnic oraganismului între 30 şi 50 de grame de fibre vegetale, cantitate recomandată de nutriţionişti. În mod normal, consumul nostru zilnic de fibre se situeaza între 15 şi 20 g pe zi.

Dieta cu fibre vegetale te ajută să slăbeşti

 
Consumul de alimente bogate în fibre ajută la reducerea bolilor de inimă, accidentelor vasculare, diabetului de tip 2 sau chiar a cancerului colorectal. Pentru că este un regim care include o varietate mare de fructe şi legume, va fi uşor de ţinut şi te va umple de energie. 
 
Acest regim permite scăderea foarte rapidă în greutate, în măsura în care o anumită proporţie din caloriile ingerate la fiecare masă nu sunt asimilate. În plus, datorită senzaţiei de saţietate pe care o dau fibrele vegetale, va fi un regim destul de uşor de urmat.
 
  1. Atentie! Acest regim nu trebuie sa fie urmat de către cei care prezintă boli intestinale: colon iritabil, diverticulita, diverse colite, boala Crohn.
 
Alimente bogate în fibre: prune uscate, caise uscate, cereale integrale, migdale, gutui, mazare, fasole alba fiartă, fasole verde, mere, pere, pâine integrală, pâine albă, morcovi, nuci.
 

Meniu dieta cu fibre vegetale:

 
Luni
 
  • Micul dejun– o cană de 250 ml lapte cu cereale 
  •  Prânz– fasole verde fiartă (300g) cu puţină sare, 100 g piept de pui la grătar, o felie de pâine de secară
  •  Cină– morcovi raşi cu ţelină, amestecaţi cu un iaurt slab, 2 nuci, un măr.
 
Marţi
 
  • Dimineaţa– o banană, 3 migdale
  •  Prânz– 100 grame carne de pui fiartă, o felie de pâine neagră, mazare fiartă (200g) cu o roşie si puţină sare
  •  Cină– o pară, 3 prune uscate, o cană de lapte degresat cu cereale
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: