Dieta cu banane verzi

Dieta cu banane verzi

Un aliment bogat în fibre, banana verde te va ajuta să simţi senzaţia de saţietate destul de repede astfel încât nu mai faci excese alimentare.

Cu ajutorul  bananelor verzi vei slăbi mai uşor indiferent că alegi să le mănânci doar la micul dejun sau ca aliment unic, pe parcursul a 3 zile.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pentru a te bucura de efectele dietei, este necesar să mănânci 2 banane verzi pe stomacul gol, în fiecare dimineaţă. Este foarte important ca atâta timp cât vrei să ţii acestă dietă să nu mai consumi niciun alt fruct, să bei suficientă apă, iar între mese să te abţii de la gustări nesănătoase.

O altă variantă a dietei presupune ca înainte de fiecare masă să iei 1-2 banane verzi.

Mestecă bine şi pe îndelete

Atât la prânz, cât şi la cină poţi să mânănci orice alt aliment, însă nu mai târziu de ora 7 seara şi încearcă pe cât posibil să reduci porţiile la jumătate, să eviţi prăjelile, alcoolul şi mâncărurile nesănătoase. Poţi să alegi salatele, mai ales că acum găseşti pe piaţă absolut tot ce ai nevoie pentru a face o salată consistentă, sănătoasă şi saţioasă.

Nu te mai gândi la desert decât în cazul în care eşti mulţumit de numărul kilogramelor pe care le ai. Deci, mai puţin dulce, mai multă sănătate şi un corp mult mai suplu.

Cel mai bine păzit secret al dietelor este timpul alocat mesei. Cu cât vei mastica mai mult alimentele pe care alegi să le consumi cu atât ami multe calorii vei consuma. De ce? Pentru că în felul acesta stomacul va munci mai puţin şi organele tale se vor odihni mai mult. Aspect pe care îl vei observa şi prin prisma faptului că nu te vei mai simţi atât de obosit a doua zi.

Află pe Clicksanatate.ro cum să ţii dieta cu banane!

3 situaţii în care sunt de folos remediile cu mărar

Combate inflamaţiile cu gălbenele

citeste totul despre: