Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni

Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni

Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni

Este una dintre cele mai eficiente diete şi e la mare căutare în 2019. Acest meniu alimentar garantează că te ajută să dai jos aproape 1 kg pe zi. Tot ce trebuie să faci e să urmezi indicaţiile alimentare din dieta de 13 zile, dieta anului 2019.

În funcţie de oganismul şi metabolismul fiecărui om în parte, dieta de 13 zile promite o slăbire de 6-10 kg în acest interval. Tot ce trebuie să faci e să urmezi indicaţiile alimentare de mai jos. Pentru ca dieta să fie eficientă, nu trişa. Bea 2-3 litri de apă pe zi.
 

Dieta de 13 zile - meniu pe zile

Ziua 1

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Pranz: ouă fierte tari + 200g spanac congelat fiert in apa + o rosie medie.
Cina: 100g carne de vită la grătar + salată  cu dressing de lamaie.
 

Ziua 2

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Prânz: 150g de şuncă + 1 iaurt fără grăsime.
Cina: 100g carne de vită la grătar + salată cu pătrunjel de lamaie + un singur fruct la alegere

Ziua 3

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr + o felie de pâine prăjită.
Prânz: 2 ouă fierte tari + o felie de şuncă + o roşiă medie + spanac.
Cină: o porţie de ţelină şi supă de roşii + un fruct la alegere.
 

Ziua 4

Mic dejun: o ceaşcă mare de ceai negru sau cafea + 1 linguriţă de zahăr + o felie de pâine prăjită.
Pranz: 200 ml de suc de portocale sau un măr + un iaurt fără grăsime.
Cina: un ou fiert tare + un morcov mare ras + 100 ml branza de vaci.
Puteţi pierde aproximativ 4 kg  până în această zi!!!
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: