Cinci tipuri de alimente pe care nu trebuie să le consumi după exerciţiile fizice

Cinci tipuri de
alimente pe care nu trebuie să le consumi după exerciţiile fizice

iaurtul nu este recomandat pentru a fi consumat după o sesiune de exerciţii fizice. FOTO: reteteculinare.com

Dacă ai început un program de mişcare ca să slăbeşti sau, pur şi simplu, ca să-ţi tonifici corpul, ar trebui ca efortul fizic să fie dublat de o alimentaţie bine controlată.

Ştiri pe aceeaşi temă

Rezultate bune vin mai ales în momentul în care are loc combinarea exerciţiilor fizice cu o dietă echilibrată, bogată în substanţe nutritive, dar săracă în grăsimi. Îmbinarea exerciţiilor cu un meniu alimentar echilibrat ar loc în momentul în care sunt evitate alimente precum.

Cu toate acestea, sunt şi alimente nerecomandate pentru consum după efortul fizic depus în încercarea de a slăbi sau a vă menţine în formă, potrivit „Fitness Magazine”:

1. Produsele de patiserie

Produsele de patiserie sunt foarte gustoase şi ne oferă energie în plus, însă acestea nu sunt recomandate după o sesiunea de exerciţii fizice. Corpul vistru are nevoi de carbohidraţi de calitate, aşa că indicat ar fi orientarea spre consumul de fructe uscate.

2. Alimente grase

În cadrul alimentelor grase întâlnim iaurtul bogat în grăsimi, cartofii prăjiţi, hamburgeri sau pizza. A consuma acest tip de alimente este ca şi cum ai anula efortul depus anterior, iar ceea ce este şi mai problematic este faptul că-ţi înrăutăţeşti nivelul colesterolului.

3. Produse care conţin zahar

Lista alimentelor din această categorie este foarte mare. Aceasta poate începe de la iaurturi de fructe până la sucurile pe care le consumăm regulat. După exerciţiile fizice sau somn corpul „cere”  produse alimentare dulci pentru a recupera energia. Specialiştii recomandă pentru a scăpa de aceste tentaţii consumul de ceaiuri naturale neîndulcite.

4.Batoanele proteice şi produsele de stimare a musculaturii

Batoanele proteice şi diferitele produse de simulare a musculaturii, dar mai ales de sporire a capacităţii de rezistenţă la efort  sunt bune să-ţi dea energie sunt indicate pentru consum înainte de sesiunea de antrenament Cu toate acestea, mulţi preferă să-şi „recupereze” energie după ce au terminat exerciţiile fizice.

5. Legumele crude

Nu trebuie să uităm nici legumele crude care, deşi la o prima analiză sunt sursă de energie şi substanţe nutritive importante, în momentul în care sunt consumate în urma unui orar nepotrivit, pot „contribui” în mod negativ la dobândirea de kilograme în plus. În timpul exerciţiilor corpul foloseşte toată energia sa şi pierde multe calorii: legumele crude, simple, nu pot înlocui substanţele nutritive, vitaminele şi mineralele.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: