Ce să mănânci şi să nu mănânci înainte de antrenamentul fizic

Ce să mănânci şi să nu mănânci înainte de antrenamentul fizic

Evită să mănânci gălbenuş de ou înainte de a merge la sală.

Ştim că sportul este necesar pentru menţinerea sănătăţii, însă un rol foarte important îl are şi alimentaţia. Există câteva produse alimentare care te ajută să obţii rezultatele dorite, deoarece ele cresc nivelul de energie şi stimulează procesul de pierdere în greutate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Alimentele pe care trebuie să le mănânci înainte de practicarea sportului sunt:

Banane

Mâncarea unei banane înainte de antrenament oferă organismului proteinele necesare şi alte substanţe nutritive care contribuie la îmbunătăţirea rezistenţei. Potasiul prezent în fruct ajută funcţiile nervoase şi musculare, iar carbohidraţii contribuie la creşterea nivelului de energie.

Fulgi de ovăz

Fibrele prezente în fulgii de ovăz ajută la eliberarea constantă a carbohidraţilor, adică nivelul de energie va fi mai mare pe tot parcursul antrenamentului. Mănâncă un bol de fulgi de ovăz cu 2-3 linguri de iaurt grecesc.

Află ce să mănânci înainte de antrenamentul la sală pe clickpentrufemei.ro. 

 

De ce să faceţi sport împreună?

Exerciţii fizice care-ţi vor îmbunătăţi viaţa

 

 

citeste totul despre: