Când devine periculos consumul de peşte

Când devine periculos consumul de peşte

Somonul este sursă bună de acizi graşi Omega-3

Gras, slab, oceanic sau de crescătorie, peştele consumat de două ori pe săptămână îţi îmbogăţeşte meniul cu proteine superioare şi cu acizi graşi Omega-3. Adică îţi dă energie şi poftă de viaţă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă ar fi să dăm crezare tuturor ştirilor legate de conţinutul de mercur din peştii oceanici, atunci ar trebui să uităm de macrou, ton, păstrăv şi alte specii, care fac cu ochiul în magazine. Peştele oceanic, fructele de mare, scoicile sunt adevăraţi „bureţi“ care absorb mercurul şi alte substanţe toxice din apă.

Să mai mâncăm peşte sau nu?

Cu siguranţă da, spune nutriţionistul Corina Zugravu. Putem consuma la discreţie carne de peşte autohton şi până la de trei ori pe săptămână peşte oceanic. Femeile însărcinate pot limita la o dată- două ori pe săptămână!  E adevărat că mediul în care se dezvoltă peştii este poluat de tot felul de deşeuri şi de substanţe aruncate de oameni, dar, dacă este consumat cu moderaţie, peştele din mări şi oceane nu-ţi poate face niciun rău. Dimpotrivă, beneficiile unei alimentaţii care include carnea de peşte sunt multiple.

 

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


Modifică Setările