Reacția soției patronului de la Ferrari, după ce a aflat prețul avioanelor închiriate de Klaus Iohannis
0În cei peste 10 ani în fruntea României, Klaus Iohannis a cheltuit din bugetul țării echivalentul a 22,8 milioane de euro, pentru 193 de zboruri cu avioane private.

Atitudinea fostului președinte, considerată a fi sfidătoare la adresa poporului român, a fost comentată în toate felurile, iar acum a venit și o reacție de la Ramona Gingașu, soția patronului miliardar de la Ferrari. După ce a aflat cât a cheltuit Klaus Iohannis pe avioanele private închiriate pentru deplasări, soția lui Piero Ferrari a scris pe rețele sociale: „Era mai bine să cumpere un avion prezidențial”.
După căsătoria cu boss-ul constructorului italian de mașini de lux, Romina a devenit cea mai bogată femeie din România, familia sa având o avere estimată la aproximativ 6,5 miliarde de dolari. Deși unele voci au acuzat-o că a vânat banii lui Piero, unul dintre proprietarii Scuderiei Ferrari, femeia de 33 de ani a demonstrat că povestea lor dragoste este reală.
Romina Gingașu, specializată în domeniul aviației
Cei doi s-au întâlnit, inițial, în scop profesional, când Romina Gingașu încerca să îi vândă un avion privat lui Piero Ferrari. „Am încercat 6 luni de zile să-i vând un avion și m-a refuzat. După multe refuzuri, m-a invitat la cină. La prima întâlnire mi-a făcut un test. Piero m-a întrebat ce părere am despre situația lui”, a povestit Romina, la Digi FM. „Am zis că banii aduc un confort și atât, în rest, suntem oameni”, a dezvăluit ea cum a debutat relația care durează deja de 8 ani. Deși poate trăi opulent, românca nu epatează: poartă haine normale și nu de la marile case de modă și chiar merge cu Dacia când vine în țară/
Romina Gingașu era deja pe picioarele ei când l-a întâlnit pe italian. Ea absolvit Academia Tehnică Militară din București, la specializarea Ingineria Motoarelor de Avion, apoi lucrând pentru o companie americană care se ocupa de logistica zborurilor armatei. De asemenea, a fost supervizor pentru avioanele și echipajele care aterizau pe teritoriul României. La 24 de ani, ea vindea avioane private pentru compania Bombardier.