Lituania se promovează turistic ca fiind „punctul G al Europei”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Nimeni nu ştie unde este, dar când îl găseşti, este extraordinar”, este mesajul unei campanii publicitare ce compară Vilnius-ul cu punctul-G al femeilor.

Oficialii din turism ai capitalei lituaniene sunt în negocieri pentru a folosi un poster devenit viral ce compară capitala ţării cu punctul-G al femeilor.

Campania publicitară, rezultatul muncii a doi studenţi, ilustrează o femeie ce stă întinsă pe harta Europei iar mâna ei „strânge Lituania”.

Însoţind această imagine este mesajul: „Vilnius, punctul-G al Europei”. „Nimeni nu ştie unde este, dar atunci când îl găseşti, este extraordinar”.

„Este o bucurie reală pentru noi să vedem cum munca studenţilor noştri se bucură de atâta atenţie”, a declarat pentru Euronews Kestutis Kuskys, managerul proiectului în cadrul căruia cei doi studenţi au conceput această campanie.

„Şcoala noastră nu vinde ideile create de către studenţii noştri. Cu toate acestea, autorităţile locale vor să folosească această idee aşa că negocierile sunt în desfăşurare”, a completat acesta.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite