Topul „perlelor” adresate curierilor: de la „cotlet” şi coşciug până la transportul cailor sau albinelor

Topul „perlelor” adresate curierilor: de la „cotlet” şi coşciug până la transportul cailor sau albinelor

Cele mai speciale şi amuzante solicitări venite din partea consumatorilor în ultimul an se află în strânsă legătură cu nerespectarea modalităţilor de ambalare şi procedurilor legate de bunurile interzise şi restricţionate la transport.

Topul celor mai haioase solicitări este condus detaşat de „cotletul” pe care cei mai mulţi clienţi îl folosesc făcând de fapt referire la termenul „colet”. 
 
De la instrucţiuni de administrare a medicamentelor primite prin curier la trimiterea animalelor de companie care stau cuminţi în cuşcă, solicitări de transport pentru oameni, sicrie, stupi de albine, cai şi produse perisabile până la preluarea mobilei din casă, pentru a fi dusă la noua locuinţă a clientului, reprezentanţii Urgent Cargus au selectat cele mai populare cerinţe şi perle venite din partea consumatorilor, printre care:
 
- „Bună ziua, pot să trimit un colet? Are dimensiuni cam cât o pisică.” „Da, ce conţine?” „O pisică.”
- „Bună ziua! Aş vrea să trimit băiatului meu un colet” „Sigur, ce doriţi să livraţi?” „Nişte jambon afumat, cârnaţi şi pui congelaţi, e plecat la Bucureşti la facultate, să nu-i fie foame.” 
- „Mi-a sosit astăzi televizorul pe care l-am comandat, dar nu funcţionează. Poate veni cineva de la Urgent Cargus să-l ridice, să-l repare şi apoi să mi-l aducă înapoi?”
- „Care este preţul pentru care un curier este dispus să ridice trei saci de porumb, să îi ducă la moară (două localităţi mai departe), să aştepte ca morarul să macine porumbul şi apoi să-i aducă la locul de unde au fost ridicaţi?”
- „Doresc să trimit un colet.” „Ce conţine coletul?” „O urnă cu cenuşa bunicii.” 
- „Vreau să trimit un papagal.” „Nu putem livra animale vii.” „Dar de ce? E mic, nu ţipă!”
- „Ce doriţi să trimiteţi?” „Un cosciug. Are dimensiuni standard, cam cât are un mort aşa... nu ştiu, cât ziceţi şi dumneavoastră.”
- Un alt client a solicitat curierului care efectua livrarea să-i scrie prietenei lui pe un bileţel „TE IUBESC!”
 
Această listă a fost publicată ca parte a campaniei de educare „Am / n-am expediat” prin care Urgent Cargus îşi propune să informeze consumatorii cu privire la obiectele care pot fi livrate utilizând serviciul de curierat al companiei, precum şi regulile importante ce trebuie urmărite pentru expedierea în deplină siguranţă a coletelor.
 
Clienţii pot apela cu încredere la Urgent Cargus pentru a trimite o gamă largă de produse: de la haine, produse cosmetice, echipamente IT&C, articole şi produse din sticlă, instrumente muzicale până la tipărituri, piese auto sau articole sport.
 
Totodată, există şi câteva limitări pe care aceştia trebuie să le aibă în vedere în momentul în care doresc să efectueze o livrare: Urgent Cargus nu livrează metale şi pietre preţioase, teste de laborator, bunuri de valoare, tutun sau produse perisabile.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările