„Acesta nu este fiul meu!“ Reacţia disperată a unei mame

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Arhivă / Avocatul femeii a catalogat starea 
acesteia, la momentul la care a conştientizat că băiatul nu mai apare, 
ca fiind ”împietrită”.
Foto: Arhivă / Avocatul femeii a catalogat starea acesteia, la momentul la care a conştientizat că băiatul nu mai apare, ca fiind ”împietrită”.

Maribel Martinez a avut surpriza vieţii luna trecută, la aeroport, unde angajatele de acolo i-au adus un băiat care tocmai sosise cu un zbor din Republica Dominicană. Angajatele aeroportului au crezut că tânărul băiat este fiul femeii. Ei bine, nu era.

Femeia în vârstă de 38 de ani şi-a aşteptat în urmă cu o lună băiatul (Andy era numele lui) pe aeroportul internaţional F. Kennedy, terminalul 5, pentru a-l lua după ce copilul fusese în vizită la familia sa în Republica Dominicană. Totuşi, băiatul a întârziat să apară din acel avion JetBlue.

Avocatul femeii, un anume Sanford Rubinstein, a catalogat starea acesteia, la momentul la care a conştientizat că băiatul nu mai apare, ca fiind ”împietrită”, potrivit CNN.
Mătuşa băiatului Andy îl îmbarcase pe acesta în Santiago la o cursă JetBlue, şi mai mult, a dat o mică atenţie de 100$ unei însoţitoare de bord pentru a-l aduce pe băiat în siguranţă mamei sale care îl aştepta. Însă însoţitoarele de bord l-au confundat pe băiat la momentul aterizării cu alt copil care fusese îmbarcat în zborul de Boston.

Maribel Martinez a declarat: ”stăteam şi plângeam cu poza băiatului meu în mână, gândindu-mă la ce soartă nefericită o fi avut băiatul meu, fiind frustrată că lângă mine se afla alt copil, cel pe care îl aduseseră eronat stewardesele.”

După 3 ore povestea s-a încheiat cu bine şi Martinez l-a putut găsi pe băiatul ei.
Mai departe, rămâne ca Rubenstein să intervină din nou şi să-şi materializeze instinctele de avocat pentru a specula eroarea angajatelor de la aeroport. Acesta chiar s-a gândit că va înainta o plângere şi va scrie o expunere a situaţiei pentru conducerea aeroportului, dar şi pentru Administraţia Federală a SUA.

În continuare, reprezentanţii JetBlue au încercat să-i închidă gura femeii, oferindu-i 2.100 de dolari, dar aceasta i-a refuzat vehement, motivând că paguba este mult mai mare pentru ea.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite