#suntemcuvoi: Românii sunt invitaţi să susţină echipa naţională la Campionatele Europene de Gimnastică de la Cluj

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cel mai important eveniment sportiv al anului în România are loc între 19 şi 23 aprilie la Cluj-Napoca, unde se vor desfăşura Campionatele Europene de Gimnastică Artistică Petrom.

Evenimentul revine în România pentru prima dată după 60 de ani. 

Petrom, sponsor al Lotului Naţional de Gimnastică al României în ultimii opt ani şi sponsor principal al Europeanului de la Cluj, invită românii să susţină echipele de gimnastică ale României printr-o campanie de comunicare semnată de Graffiti BBDO. Sub umbrela mesajului #suntemcuvoi, fanii sportului românesc sunt chemaţi să fie alături de sportivii care ne vor reprezenta în Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, unde 274 de gimnaşti din 37 de ţări au confirmat participarea.

Evenimentul de la Cluj-Napoca va reuni fostele şi actualele campioane ale gimnasticii autohtone. Nadia Comăneci, ambasador al competiţiei, va fi prezentă în România alături de fostele campioane ale gimnasticii româneşti pentru asusţine actuala echipă, formată din Cătălina Ponor, Larisa Iordache, Olimpia Cîmpian, Ioana Crişan şi baieţii Marian Drăgulescu, Cristian Băţagă, Vlad Cotuna, Robert Ghiuzan, Laurenţiu Nistor ş Andrei Ursache. Lor li se alătură fetele care pot reprezenta viitorul gimnasticii româneşti, componentele programului “Ţară, ţară, vrem campioane!”, descoperite în urma unui proiect de scouting coordonat de Mariana Bitang şi Octavian Bellu şi susţinut de Petrom. Fetele vor fi prezente în sală mâine, la festivitatea de deschidere a CE de Gimnastică, şi sunt vedetele spotului campaniei Petrom.

“Petrom susţine cu mândrie campioanele de azi şi de mâine, iar pentru acest Campionat European ne-am dorit să le aducem în lumina reflectoarelor pe campioanele de mâine, fetiţele din programul <Ţară, ţară, vrem campioane!>pentru a sublinia câtă pasiune şi muncă sunt investite în acest sport încă din perioada junioratului.”, explică Lili Stănculeţ, Corporate Brand Manager Petrom.

Campania le propune fanilor gimnasticii româneşti să privească spre viitor cu încredere, susţine Alex Tocilescu, Copywriter Graffiti BBDO: “Petrom susţine nu doar lotul naţional de gimnastică (<senioarele>, cum se spune), ci a demarat şi programul <Ţară, Ţară, vrem campioane!>, care le susţine pe campioanele de mâine. Uitându-ne la mai multe înregistrări cu micuţele gimnaste de la <Ţară, ţară...>, ne-au impresionat pasiunea şi entuziasmul lor pentru sport –şi am  vrut să arătăm cu acest spot că pasiunea pentru gimnastică există şi va exista mereu în România.”
 

Sport



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite