Meciul România - Ungaria a fost comparabil cu finala Cupei Mondiale: câţi români s-au uitat la jocul de sâmbătă
0Dacă vânzarea biletelor le-a adus celor de la federaţie un câştig de aproximativ un milion de euro, TVR s-a bucurat şi ea de o audienţă uriaşă datorită celor care au stat în faţa televizoarelor.
Meciul de sâmbătă a fost comparabil cu finala CM 2014 în ceea ce priveşte cifrele de audienţă.
Dacă Germania – Argentina a avut un rating mediu de 3,4 milioane de telespectatori, România – Ungaria a ţinut în faţa televizoarelor, în medie, 3,3 milioane de oameni.
În intervalul orar 19.01 – 20.54, TVR, postul care a transmis jocul, a fost pe primul loc, având de patru ori mai mulţi telespectatori decât locul 2, ocupat de Pro TV. Cel mai urmărit moment al jocului a fost spre final, când 4.348.000 de români se uitau la meci.
CITEŞTE ŞI: