Imagini de la România - Argentina, în ultimul clip adidas, cu Messi protagonist

Imagini de la România - Argentina, în ultimul clip adidas, cu Messi protagonist

Messi, în duel cu Bourceanu

adidas a dezvăluit clipul publicitar creat special pentru Cupa Mondială din Brazilia, ce îi are ca protagonişti pe unii dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume, precum Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger şi Xavi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Clipul cunoscut sub denumirea “Leo Messi’s World Cup Dream” (”Cupa Mondială în visul lui Leo Messi”) marchează debutul oficial al campaniei adidas  "#allin or nothing"  dedicat Cupei Mondiale FIFA 2014 din Brazilia.

Spotul video ”Leo Messi’s World Cup dream” a fost regizat de Fernando Meirelles, regizorul filmului brazilian City of God şi l-a avut co-regizor pe Cassiano Prado, coloana sonoră fiind semnată de Kanye West. 

Campania care a ajuns pe micile ecrane din întreaga lume după prima repriză a meciului din finala UEFA Champions League demonstrează că în joc există o singură atitudine pentru a îmbrăţişa trofeul Cupei Mondiale în Brzilia: totul sau nimic.

Filmul începe cu Leo Messi care doarme şi visează antrenamentul extrem al celorlalţi jucatori pentru Cupa Mondială. Clipul include secvenţe în care sunt prezentate ghetele adidas din colecţia Battle Pack, încălţămintea oficială adidas pentru Cupa Mondială de Fotbal. Atenţia este apoi îndreptată spre jocul activ de pe terenul de fotbal şi jucătorii care sunt cu totul absorbiţi în dinamica jocului.(imaginile sunt chiar de la meciul cu România, din martie 2014) Se remarcă măiestria tehnicii jucătorilor pentru ca, la final, să rămână pe terenul de joc bătălia eroică a voinţei.
Înainte de trezirea lui Messi, jucători, fani, manageri şi naţiuni se reunesc în dorinţa lor de a lupta pentru trofeul suprem, având un singur motto în minte: totul sau nimic pentru Cupa Mondială din Brazilia.

La finalul clipului este relevată alegerea lui Leo Messi. Ultima secvenţă a spotului prezintă telespectatorului un panou unde sunt afişate două opţiuni: un buton ”all in” alături de un buton ”nothing”. Un simplu click pe butonul ”all in” va conecta utilizatorul cu tot ceea ce oferă adidas pentru Cupa Mondială din Brazilia şi da  posibilitatea de a urmări toate mişcările adidas legate de acest subiect pe Twitter. Un click pe butonul ”nothing”  închide comunicarea cu utilizatorului şi întrerupe mesajele trimise de adidas legate de Cupa Mondială din Brazilia.

Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director, adidas Fotbal a declarat: ”Acest clip publicitar prezintă atitudinea "#allin or nothing", expunând dedicarea şi devotamentul necesare câştigării marelui trofeu. Dacă nu dai totul pe teren, nu vei câştiga trofeul. La adidas credem că singura cale de a juca, dezvăluind adevăratul potenţial, şi de a fructifica la maximum competiţiile sportive constă în atitudinea ”totul sau nimic”. Suntem mândri de realizarea acestui film şi de întreaga campanie 'all in or nothing'. Reunind creativitatea cunoscuţilor Fernando (Meirelles), Cassiano (Prado) şi Kanye cu marile talente ale fotbalului mondial am reuşit să prezentăm o viziune unică, inedită şi autentică a Cupei Mondiale semnată adidas”.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: