Halep, printre cele mai bune afaceri din istoria lui Nike: De ce americanii au dat lovitura când au bătut palma cu Simona

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Simona Halep a trecut, începând din 2018, la o colaborare cu gigantul american, deoarece nu s-a mai înţeles la bani cu fostul ei sponsor tehnic, Adidas.

Cu ajutorul lui Ion Ţiriac, constănţeanca a semnat un contract cu Nike, valoarea acordului fiind, potrivit zvonurilor, între 1,7 şi 2 milioane de dolari. 

Cei de la baseline.tennis.com au scris acum că acest parteneriat e al treilea cel mai bun pentru Nike cu jucătorii de tenis. Iar asta deoarece, sponsorizată de acest brand, Halep a câştigat primul ei Grand Slam la French Open 2018 şi a stat săptămâni la rând pe primul loc mondial. 

„După ce parteneriatul de durată cu Adidas a luat sfârşit, Halep a început 2018 fără un sponsor de echipament, demonstrând că hainele nu definesc jucătoarele. Fără sponsor, ea a câştigat primul turneu al anului de la Shenzhen şi a ajuns în finala de la Australian Open. Nike a intrat în scenă imediat după şi a fost tocmai la fix, înainte ca Simona să câştige primul său Grand Slam la Roland Garros“, a scris sursa citată. 

În clasamentul celor mai bune contracte încheiate de Nike în lumea tenisului, Serena Williams şi Pete Sampras ocupă primele două poziţii, iar după Halep, aflată pe trei, urmează Sloane Stephens şi Jim Courier. 

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite