Halep, analizată de „Forbes“: Americanii au explicat cum a fost posibil ca Simona să-şi piardă contractul cu Adidas

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prestigioasa revistă americană a publicat un amplu articol despre fostul lider WTA, făcând şi o previziune în ceea ce priveşte următorul contract de publicitate pentru Halep.

Simona Halep a luat o pauză după Australian Open 2018, însă situaţia ei e dezbătută de presa internaţională, după cum „Adevărul“ a scris aici.

Nu doar publicaţiile europene aşteaptă cu interes momentul în care constănţeanca îşi va anunţa noul sponsor. Cei de la „Forbes“ au abordat şi ei acest subiect, într-un amplu articol publicat aici.

Ce au scris?

Într-un text intitulat „Povestea incredibilă în spatele rochiţei unice purtate de Simona Halep la Australian Open“, autorul Allen St. John a descris ce s-a întâmplat cu sponsorul lui Halep.

„În ultimii patru ani, Halep a fost sponsorizată de Adidas. De obicei, atunci când o jucătoare pierde un contract de publiciate, acest lucru e cauzat de lipsa rezultatelor. În cazul lui Halep, lucrurile au stat exact invers.

Cu un joc excelent după US Open, Halep a ajuns pe locul 1 mondial şi, potrivit informaţiilor, echipa ei de management a considerat că Simona merită o mărire de contract. Potrivit celor de la tennis.life, Adidas n-a fost de acord, iar echipa lui Halep a intrat în negocieri cu alte firme. Când n-au putut obţine ce au vrut, oamenii Simonei s-au întors la Adidas, sperând că pot accepta oferta lor. Au aflat însă că Adidas şi-a epuizat, între timp, bugetul de sponsorizare pe alte jucătoare.

Aşa a ajuns Halep ocupanta locului 1 mondial şi favorita principală la Australian Open, dar fără un contract de sponsorizare.

Atunci când jucătoarele slab clasate obţin rezultate bune la turneele de Grand Slam, uneori, ele bat palma repede cu o firmă pentru un contract valabil pe restul turneului. Dar, în mod clar, Halep e în căutarea unui contract pe termen lung şi pe bani mulţi, iar aşa ceva nu se putea negocia de pe o zi pe alta.

Parcursul lui Halep la Australian Open, acolo unde a pierdut finala cu o Wozniacki sponsorizată de Adidas, o va ajuta, aproape sigur, să-şi găsească un sponsor înainte de următorul Grand Slam, la Paris“.

CITEŞTE ŞI:

Europa, şocată: Un articol din „Adevărul“ despre situaţia Simonei Halep face valuri în presa internaţională

Halep, sponsorizată de România: Vasile Dâncu propune ca românii să facă o chetă pentru Simona!

EXCLUSIV Mai joacă Halep la Fed Cup? Preşedintele Federaţiei Române de Tenis a explicat cum stau lucrurile

Halep, tot mai departe de locul 1: S-a mărit diferenţa faţă de Caroline Wozniacki. Şase românce sunt în Top 100

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite