Gigi Becali, un necaz nu vine niciodată singur: Peste focarul de COVID a apărut şi o „gaură“ în buget FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Becali

FCSB traversează o perioadă groaznică: antrenorii şi jucătorii au căzut pe capete, infectaţi cu SARS-CoV-2, iar cei care au putut intra pe teren, sâmbătă seară, au purtat un echipament neobişnuit.

Pentru că pe tricourile formaţiei bucureştene nu mai figurează niciun sponsor! Asta după ce City Insurance a dispărut de pe piaţă, iar Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a retras autorizaţia de funcţionare a Societăţii Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A. şi a constatat starea de insolvenţă a acesteia. 

Dacă în primele zile de după această situaţie, FCSB a continuat să facă reclamă sponsorului aflat în „moarte clinică“, începând din această seară, cu ocazia meciului cu Mioveni, brandul City Insurance a dispărut de pe tricourile roş-albşatrilor, după cum se poate vedea mai jos, în captura de pe Digi Sport, post care transmite partida FCSB - Mioveni:

Miron

În contul parteneriatului cu City Insurance, FCSB încasa, în fiecare an, 800.000 de euro, suma la care erau adăugate şi unele bonusuri de performanţă.

Sport



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite