FRF a lansat prima identitate de brand din istoria Echipei Naţionale de fotbal. Cum arată noul echipament de joc

FRF a lansat prima identitate de brand din istoria Echipei Naţionale de fotbal. Cum arată noul echipament de joc

Cosmin Contra

O premieră în istoria echipei naţionale care începe în 1922: are propria identitate vizuală şi, totodată, un nou echipament cu care va ataca Liga Naţiunilor şi drumul spre Euro 2020.

Ştiri pe aceeaşi temă

În pragul marii aniversări a României, 100 de ani de la Marea Unire, Federaţia Română de Fotbal a pregătit o surpriză tuturor suporterilor fotbalului. Echipa naţională are prima identitate de brand din istorie şi un nou echipament cu tricolor. Acestea au fost dezvăluite într-o ceremonie care a avut loc la Stejarii Country Club vineri, 3 noiembrie 2017. Identitatea a fost prezentată chiar de creatorul ei, Aneta Bogdan, Managing Partner al companiei Brandient.

Blazonul cu care vor lupta de acum jucătorii primei reprezentative cuprinde o reinterpretare modernă a stemei naţionale şi simbolurile adaptate ale celor cinci provincii româneşti concentrate în jurul unui pentagon asemănător celui de pe mingile de fotbal.

În cadrul evenimentului, a fost prezentat şi noul echipament al primei reprezentative, acesta fiind îmbrăcat de către trei fotbalişti de viitor, jucători din cadrul naţionalei Under 19: Andrei Vlad, Andrei Sîntean şi Andrei Truşescu.

De asemenea, managerul sportiv al FRF, Adrian Mutu, i-a înmânat noul tricou jucătorului Vlad Dragomir, marcând astfel transferul către noua generaţie.


”De astăzi, tricolorii joacă pe piept cu un blazon în care istoria românilor şi susţinerea lor sunt laolaltă pentru victorie. Noul blazon al Echipei Naţionale şi noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi şi de mâine o chemare la unitate şi la dăruire. Pentru că doar împreună putem fi mai buni şi doar împreună putem câştiga”, a declarat preşedintele FRF, Răzvan Burleanu.

”Mă bucur foarte mult că noul drum pe care l-a început Echipa Naţională coincide cu acest nou echipament şi această nouă identitate. Ştiţi că am fost, sunt şi voi fi mereu un luptător şi un patriot – de aceea cred că va conta foarte mult pentru jucători să poarte cu şi mai multă mândrie acest tricou înnobilat cu blazonul României şi să lupte în fiecare secundă pentru toţi românii”, a adăugat selecţionerul României, Cosmin Contra.

Noua identitate, transpusă de Joma într-un echipament modern
Nouă identitate a Naţionalei simbolizează unitatea românilor, iar Joma contribuie cu un echipament modern şi inovativ, prin care fotbaliştii şi suporterii să se distingă pe stadioanele lumii.

Noul echipament aduce ultimile noutăţi tehnice - calitatea şi distincţia specifică brandului Joma - primul brand sportiv în Spania şi al 3-lea la nivel mondial în echipament sportiv. Este fabricat din poliester special pentru sport căruia i s-a aplicat un tratament special de ultima generaţie ce oferă articolelor o mai mare rezistenţă la transpiraţie. Mai mult, în zonele propice transpiraţiei - în părţile laterale ale tricoului - s-a folosit sistemul Micro-Mesh, o tehnologie care ajută la evaporarea transpiraţiei, mărind confortul sportivului.

Acesta va fi echipamentul în care România va paşi spre următoarea provocare: calificarea la EURO 2020.

Joma a creat un tricou al cărui design se bazează pe culorile specifice tricolorului românesc şi semnele distinctive ale istoriei sale care îi dau valoare. În partea din faţă vom vedea noul scut al tricoului realizat prin tehnica flock-saten, un transfer termoadeziv cu efect 3D, care îi conferă maximă vizibilitate cu calitate fotografică. Acest scut pe care-l găsim pe noul echipament reflectă toate regiunile ţării şi simbolizează unitatea românilor.


O alta caracteristică o reprezintă imprimeul realizat prin tehnica "embossed" care prezintă vulturul - figura reprezentativă a scutului României. Părţile orizontale şi partea elastică de la gâtul tricoului se definesc prin cele 3 culori reprezentative steagului României.
S-au adăugat multe detalii care oferă o calitate excelentă şi fac ca tricoul Echipei Naţionale a României să se muleze perfect; s-a realizat o singură piesă ale cărei cusături se află doar în zona umerilor pentru a-i mări comoditatea, rib elastic atât la guler cât şi la mâneci, pentru mulaj perfect, precum şi tehnologia Micro-mesh pe lateralul tricoului pentru optimizarea transpiraţiei.

Sunt foarte multe detaliile ce le vom regăsi în noul echipament, prin care Joma a dorit să realizeze un tricou personalizat jucătorilor şi fanilor Naţionalei României.

Se remarcă printul "România" în partea din spate şi "Împreună suntem fotbal" pe partea interioară a gulerului.

Cât despre culori, atât la primul, cât şi la al doilea tricou, se menţin culorile reprezentative galben şi roşu, iar tricoul portarilor îl vom găsi în 3 culori diferite: negru, violet şi verde.

Articolelor pe care Echipa Naţională a României le va îmbrăca în următoarea etapă Joma le-a aplicat standardele reprezentative brandului, atât pentru tricoul de joc profesional, cât şi pentru replicele acestuia ce se vor pune în vanzare. 

citeste totul despre: