French Open se vede încă cinci ani pe Eurosport: Cum au crescut audienţele din acest sezon

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Djokovici a câştigat proba masculină la French Open 2021
Djokovici a câştigat proba masculină la French Open 2021

Discovery a semnat un nou acord pe termen lung cu Federaţia Franceză de Tenis pentru a transmite Roland-Garros către milioane de fani din Europa. Parteneriatul extinde asocierea Eurosport cu Roland-Garros la peste 35 de ani.

Discovery şi Federaţia Franceză de Tenis au anunţat semnarea unui nou parteneriat prin care Roland-Garros va fi difuzat către milioane de fani din Europa pentru încă cinci ani. 

Conform noului acord, Eurosport şi discovery+ (în ţările în care este disponibil) vor transmite turneul prin reţeaua lor de canale liniare şi platforme online în toată Europa, asigurând astfel creşterea audienţei tenisului în unele dintre cele mai importante pieţe din lume.

Noul contract intră în vigoare în 2022 şi asigură extinderea parteneriatului dintre FFT şi Eurosport, brandul premium de sport al Discovery. Eurosport a transmis fiecare turneu de Grand Slam de la Roland-Garros din 1989 încoace.

Parteneriatul pe termen lung întăreşte asocierea Discovery cu FFT, oferind publicului acces la cele mai importante poveşti de la Roland-Garros şi analizele unice ale experţilor Eurosport pe numeroase platforme liniare şi digitale.

Andrew Georgiou, Preşedinte Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services, a spus: „Relaţia noastră cu Roland-Garros acoperă mulţi ani, iar în tot acest timp, noi am livrat o audienţă în continuă creştere şi ne-am angajat drept un partener de încredere al FFT“.

„Acoperirea noastră a turneului este recunoscută drept una care ajunge la cea mai largă audienţă posibilă, integrând expertiza grozavă pe care o avem şi tehnologia inovatoare. Prin acest nou parteneriat pe termen lung cu FFT vom continua să transmitem tenisul de talie mondială de la Roland-Garros spre milioane de fani din Europa în fiecare an“.

Gilles Moretton, Preşedintele FFT, a spus: „Parteneriatul cu Discovery ilustrează ambiţia pe care o are Roland-Garros pe plan internaţional. Prin acest parteneriat, scopul nostru este să redăm o experienţă unică tuturor fanilor europeni ai Roland-Garros“.

Audienţele digitale ale Eurosport au crescut în Europa în timpul ediţiei recent încheiate a Roland-Garros graţie angajamentului către conţinut original, acţiune în direct şi analize fără egal. 

Eurosport a raportat creşteri semnificative ale audienţei sale digitale în prima săptămână de turneu în numeroase ţări precum Polonia (+122%), Spania (+58%), Rusia (+35%), Regatul Unit (+24%), Italia (+23%) sau Ţările de Jos (+12%).

Sport



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite