Federaţia a dat lovitură: Contract prelungit cu unul dintre cei mai generoşi sponsori. Ce sumă s-a obţinut

Federaţia a dat lovitură: Contract prelungit cu unul dintre cei mai generoşi sponsori. Ce sumă s-a obţinut

Federaţia Română de Fotbal (FRF) s-a mişcat foarte bine în privinţa contractelor de sponsorizare de când Răzvan Burleanu şi echipa sa au ajuns la „Casa Fotbalului“.

O dovadă concretă în acest sens e faptul că, în perioada 2016-2017, FRF a obţinut suma de două milioane de euro din partea sponsorilor aduşi de noua conducere de la „Casa Fotbalului“.

Printre brandurile care colaborează cu FRF se numără Banc Post, Kaufland, Ursus, UPC şi Timişoreana. Ultima companie tocmai şi-a prelungit contractul cu FRF şi, potrivit informaţiilor din piaţă, valoarea acestei sponsorizări se ridică la 500.000 de euro pe an.

FRF a anunţat că, după semnarea noului acord cu Timişoreana, acest brand îşi reîntăreşte susţinerea pentru fotbalul românesc printr-o campanie dedicată adevăraţilor eroi din fotbal: cei care-l joacă cu pasiune şi dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. Legendele fotbalului românesc, Cristian Chivu, Adrian Ilie şi Bogdan Lobonţ s-au alăturat campaniei.

„De-a lungul timpului, Timişoreana a rămas aproape de fotbalul românesc pentru că a înţeles întotdeauna valoarea acestui fenomen care a unit românii de orice vârstă, din orice colţ al ţării. Acum, ducem mai departe implicarea noastră în fotbalul românesc şi sărbătorim continuarea parteneriatului pentru Cupa României de Fotbal până în 2022. Totodată, anunţăm şi lansarea unei campanii prin care readucem în lumină valorile care stau la baza fotbalului adevărat: pasiune, dăruire, fair play şi spiritul de competiţie; aceleaşi principii pe care ne-am ghidat şi noi activitatea de business şi care au făcut din Timişoreana cel mai iubit brand din România. Campania celebrează eroii adevăraţi, oamenii obişnuiţi care pun pasiune şi emoţie în joc, cei care inspiră fotbalul adevărat“, a declarat Dragoş Constantinescu, Preşedinte Ursus Breweries.

„Aşa cum bine ştiţi, Timişoreana s-a consacrat atât ca un brand care înţelege şi preţuieşte valorile fotbalului românesc, cât şi ca un partener de încredere pentru Federaţia Română de Fotbal şi competiţiile pe care le organizăm. Viziunea pe care o împărtăşim, în cadrul căreia suporterii reprezintă realmente eroi ai fotbalului, ne îndreptăţeşte să credem că toate campaniile pe care le elaborăm şi implementăm împreună vor fi de succes şi dedicate fotbalului, mai cu seamă celor care trăiesc pentru bucuria jocului. Asumarea misiunii de a dezvolta fotbalul de acum şi de mâine sunt elementele care ne călăuzesc şi am convingerea că datoria noastră, de a construi generaţii de jucători şi suporteri, va fi îndeplinită în acest spirit“, a spus Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.
Cristian Chivu, Adrian Ilie şi Bogdan Lobonţ, legendele fotbalului care au inspirat prin perseverenţă şi dedicare, continuă să spună povestea fotbalului adevărat, jucat cu pasiune, dedicare şi fair-play, în noul spot TV al campaniei Timisoreana, care a fost prezentat în cadrul conferinţei de ieri.

„Ne-am alăturat acestui proiect pentru că împărtăşim aceleaşi valori. Avem datoria să susţinem proiectele adevărate, să transmitem mai departe esenţa fotbalului: pasiune, spirit de sacrificiu. Am un motto care îmi place: nu moştenim de la strămoşi, ci  împrumutăm de la urmaşi“, a spus Cristian Chivu.
„Ne bucurăm să aducem un mesaj pentru fani: să se întoarcă la fotbalul adevărat. Vreau să mulţumesc Timişoreana pentru că ne-a ales să transmitem acest mesaj pentru fotbalul adevărat“, a adăugat Adrian Ilie.

„Pasiunea e o valoare fundamentală, totul e mai uşor când pui pasiune. Noi am fost norocoşi ca am început fotbalul de mici. Sunt convins că prin mesajele acestei campanii vom transmite valorile de pasiune, dedicare şi fairplay“, a menţionat şi Bogdan Lobonţ.

Timişoreana a susţinut continuu fotbalul românesc, în ultimii ani desfăşurând o serie de campanii care au rămas în mintea şi inima suporterilor români: „Meciul de Legenda“ (2010, 2014 si 2015), „Drumul Mingii“ (2011), dar şi prima Finală de „Cupa României“ jucată pe Arena Naţională (2012), toate strâns legate de susţinerea Cupei României.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: