Eurosport dezvăluie o nouă identitate de brand pentru Jocurile Olimpice de la PyeongChang 2018

Eurosport dezvăluie o
nouă identitate de brand pentru 

Jocurile
Olimpice de la PyeongChang
2018

Logo Eurosport

Eurosport a dezvaluit logo-ul ce va aparea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarna de la PyeongChang 2018 – prima editie ce va fi transmisa de Eurosport in calitate de „Gazda a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa.

Ştiri pe aceeaşi temă

Eurosport a dezvăluit logo-ul ce va apărea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 – prima ediţie ce va fi transmisă de Eurosport în calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa.

Noul logo defineşte începutul unei noi ere pentru Eurosport, destinaţia sportivă nr. 1 în Europa, şi pentru cel mai important eveniment sportiv mondial. Logo-ul va fi vizibil pe toate ecranele şi platformele Eurosport cu ocazia difuzării programelor premergătoare şi a celor din timpul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.

Noua identitate vizuală reuneşte actuala siglă Eurosport cu logo-ul PyeongChang, ambele cu caracterele specifice, susţinute de Cercurile Olimpice. Cele trei elemente sunt însoţite de un profil montan stilizat – cadrul natural pentru Jocurile Olimpice de Iarnă. Fundalul profilului montan este un arc de cerc ce face trimitere la Cercurile Olimpice. Acesta va fi colorat variat, cu nuanţe intense, care exprimă spiritul culturii moderne K-pop (Korean pop).   

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „În calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa şi de partener al celui mai mare eveniment sportiv din lume, dorim să ne asigurăm că Eurosport este sinonim cu Jocurile Olimpice. Această identitate de brand transmite perfect spiritul Coreei de Sud şi sperăm ca, în curând, să fie asociată de fani ca fiind emblema programelor noastre dedicate Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.”

“La mai puţin de un an până la startul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018, procesul de redefinire a experienţei Olimpice - ce are va obiectiv conectarea cât mai multor oameni prin intermediul mai multor ecrane ca niciodată - este în plină desfăşurare. Suntem hotărâţi să oferim fanilor ceva cu adevărat diferit, posibilitatea de a urmări fiecare erou local, fiecare sport şi fiecare moment al competiţiei care contează pentru ei. Având în vedere că mai mult de jumătate dintre programele pe care le difuzăm sunt dedicate sporturilor olimpice şi două treimi dintre aceste sporturi sunt prezente în transmisiunile Eurosport, poziţionarea noastră este perfectă pentru a ne atinge obiectivul,” a adăugat Hutton.

Începând cu următoarea ediţie a Jocurilor Olimpice de Iarnă, Eurosport transmite mai mult de 100 de evenimente în direct şi la cerere, asigurând accesul fanilor pe orice dispozitiv, la orice oră. Astfel, Olimpiada de la PyeongChang 2018 va deveni cea mai digitalizată ediţie a Jocurilor Olimpice în Europa, fiecare moment al competiţiei fiind disponibil telespectatorilor. În plus, aceştia vor putea interacţiona prin intermediul website-urilor dedicate (inclusiv Eurosport.com) cât şi prin intermediul paginilor de socializare.

Discovery Communications deţine drepturile multimedia exclusive pentru 50 de ţări* şi teritorii din Europa pentru ediţiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024, conform anunţului făcut împreună cu Comitetul Internaţional Olimpic, în iunie 2015.

***

*Nu include Franţa pentru ediţiile 2018-2020. Eurosport va fi Official Broadcaster în Marea Britanie pentru ediţiile 2018 şi 2020. Nu include Rusia.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: