Emma Răducanu, primul mare contract după triumful de la US Open: Poza prin care a făcut anunţul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Raducanu

O sportivă multinaţională, născută în Canada, dintr-un tată român şi o mamă chinezoaică, jucătoarea britanică de 18 ani e asaltată, în această perioadă, de marile branduri.

Emma Răducanu a câştigat 2,5 milioane de dolari pentru triumful de la US Open, însă această sumă e una minusculă pe lângă ce poate obţine noua regină din tenisul feminin prin contracte de publicitate.

Iar asta pentru că, pe lângă rezultatele ei sportive, Emma are o imagine care poate fi valorificată în mai multe ţări, în frunte cu China. După cum „Adevărul“ a scris aici, specialiştii din marketing prevăd un viitor strălucit pentru campioana de la US Open, estimând că aceasta va depăşi chiar nivelul atins de Naomi Osaka, sportiva cu cele mai mari venituri din contracte de publicitate din lume.

Până atunci, Răducanu a bătut deja palma cu cei de la Tiffany & Co, celebrul brand de bijuterii. Parteneriatul l-a anunţat printr-o postare pe contul ei de Instagram: „Sunt entuziasmată să fiu alături de Tiffany & Co, în calitate de ambasador al brandului. Să pot purta aceste bijuterii cu adevărat speciale, în ultimele săptămâni, a fost o onoare“.

instagram

În acest moment, Emma mai are contracte cu cei de la Nike şi Wilson. Potrivit presei britanice însă, e curtată, cu insistenţă, de Uniqlo, Aston Martin, Chanel şi Lacoste. Tocmai de aceea, după cum „Adevărul“ a scris aici, Răducanu a intrat pe mâna unui impresar celebru, care, în trecut, a lucrat cu Maria Şarapova. 

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite