Audienţă mare la TVR: 2,3 milioane de români au urmărit meciul cu Finlanda

0
Publicat:
Ultima actualizare:
România a învins în Finlanda cu 2-0
România a învins în Finlanda cu 2-0

Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată marţi, 14 octombrie, la Helsinki şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei.

Marţi seară, fotbalul a fost din nou rege în televizoarele românilor. În ciuda orei relativ târzii pentru o zi lucrătoare, milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele Finlandei şi României, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct din Helsinki, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public.
În medie, 2.375.000 de români au stat cu ochii pe televizor marţi seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.38, un rating* mediu de 12,8% şi o cotă medie de piaţă** de 29% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 14 octombrie, pe teritoriul României. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Finlanda-România a fost urmărită de 1.345.000 de telespectatori (rating mediu 13,4%, share mediu 28%), dintre care 636.000 reprezintă targetul comercial (12,7% rating mediu, respectiv 29,7% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat la ora 22.31, când nu mai puţin de 2.816.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe Stadionul Olimpic din Helsinki (rating 15,2%, share 31,7% la nivel naţional). Intervalul de după marcarea primului gol al României a fost cel mai urmărit de publicul urban şi tânăr, la ora 23.00 înregistrându-se 1.602.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 15,9%, share 36,5%), respectiv 761.000 de persoane din segmentul comercial (rating 15,2%, share 38,4%).
Studio Fotbal, emisiunea de analiză şi dezbateri pe teme fotbalistice care a urmat meciului, a înregistrat, de asemenea, cea mai bună audienţă pe intervalul său de difuzare, 23.47-0.12. În medie, 861.000 de români au urmărit, intervenţiile moderatorului Cristian Mândru şi ale invitaţilor săi, cifră aproape dublă faţă de următorul post tv clasat, Kanal D. La nivel naţional, TVR 1 a înregistrat, pe durata emisiunii, un rating mediu de 4,7% şi un share mediu de 18,9%. În medie, 481.000 dintre telespectatorii Studio Fotbal sunt din mediul urban (rating mediu 4,8%, share mediu 16,6%), iar 256.000 reprezintă targetul comercial (rating mediu de 5,1% şi cotă medie de piaţă de 18,6%).

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite