Alexandrion Grup extinde parteneriatele şi cu alte sporturi de tradiţie din ţară

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Directorul de marketing sportiv al Alexandrion Grup a dezvăluit într-un interviu pentru sportprofit.ro care sunt planurile companiei pe care o reprezintă.

În câteva luni aţi reuşit să faceţi lucruri importante pentru sportul românesc, printre care prima Gală a Trofeelor Alexandrion, dezbateri publice, să sprijiniţi grupările  sportive, dar şi o foarte bună interacţiune cu suporterii, cu îndemn către mişcare.

Valentin Popescu: Alexandrion Grup face acest lucru în mod constant de aproape 20 de ani. Secretul acestor reuşite într-un timp atât de scurt, este că facem toate lucrurile cu suflet, cu pasiune, cu dedicaţie pentru oameni şi pentru sport. Ne dorim să aducem oamenii mai aproape de sport, de un stil de viaţă sănătos şi echilibrat şi primul contact cu suporterii şi iubitorii sportului se face prin intermediul echipelor pe care le susţinem. Aşa cum ştiţi, în acest moment, sprijinim două echipe de handbal – CSA Steaua Alexandrion Bucureşti şi U Alexandrion Cluj – şi patru echipe de fotbal – Petrolul Ploieşti, Universitatea Craiova, CSMS Iaşi şi Dinamo Bucureşti.

Ce aţi întreprins pentru perfecţionarea comunicării în presă a mesajelor companiei?

Redarea story-ului unui brand este mult mai complexă şi subtilă acum decât era în urmă cu cinci ani. S-a dus perioada textelor publicitare sau pr-istice, brandurile ori livrează conţinut valoros, ori nu le va citi nimeni. Prin mix-uri media bine ţintite externalizate am reuşit să acoperim acea graniţă dintre jurnalism şi marketing. De altfel, pentru presă pregătim câteva proiecte surpiză.

Cum se dovedeşte a fi interacţiunea cu fanii?
Oamenii se uită la sport pentru spectacol, pentru andrenalină. Cu cât se obţine un interes mai mare din partea fanilor, a presei, cu atât e mai eficientă asocierea companiei. Am derulat şi vom lansa o serie de acţiuni dedicate suporterilor. O astfel de acţiune, care deja a început să fie implementată, constă în oferirea de mingi de fotbal Alexandrion suporterilor prezenţi la cele mai importante meciuri din Liga I dar si mingi de handbal oferite la meciurile din ligile naţionale de handbal masculin si feminin. Totodată, compania oferă, lunar, peste 4.000 de bilete gratuite pentru suporterii echipelor sponsorizate. Aceste mingi au fost create după un concept personalizat, care transmite angajamentul şi implicarea companiei în încurajarea unui stil de viaţă din care sportul să nu lipsească. Atunci când primesc aceste mingi, suporterii primesc şi un mesaj foarte important, anume că sportul nu trebuie să lipsească din viaţa noastră, indiferent de forma în care alegem să-l practicăm. Prin astfel de iniţiative dorim să aducem românii din nou aproape de sport.

Ce vă propuneţi pe mai departe?
Cum spuneam, compania promovează de aproape 20 ani un stil de viaţă sănătos, bazat pe mişcare şi pe o abordare activă a fenomenului sportiv. De anul acesta însă, avem în plan să extindem parteneriatele şi în direcţia altor sporturi cu traditie din Romania. Prin toate acţiunile Alexandrion Grup care urmează ne propunem să descoperim esenţa de campion atât în sportivi, cât şi în fani. Ba chiar şi la presă.

image
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite