Turismul tematic, la mare căutare printre români, în 2016

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pretenţiile românilor legate de vacanţele pe care le fac au crescut considerabil în ultimii ani, fiind la mare căutare turismul tematic, apreciază Alice Udrea, managerul unei agenţii de turism. Potrivit acesteia, românii sunt interesaţi de ofertele personalizate.

„Vacanţa înseamnă mult mai mult decât rezervarea unui bilet de avion, cameră de hotel, maşină închiriată, bilete la anumite obiective turistice sau un tur ghidat. Specialistul consideră că românii au devenit din ce în ce mai pretenţioşi, încât nu mai doresc să cumpere o simplăvacanţă – cu tot ce implică ea din punct de vedere organizatoric, ci doresc să cumpere experienţe unice, conforme cu interesele lor, astfel încat unele agentii de turism şi-au repliat portofoliul de oferte către vacanţele tematice”, a declarat Alice Udrea, manager al Qualis Travel.

Turismul tematic are un rol educaţional şi cultural, dar în acelaşi timp reprezintă un mijloc inedit de petrecere a timpului liber, mulţi dintre turiştii români preferând să practice activităţi din zona lor de interes, hobby-uri şi chiar noi experienţe.

„Mulţi turişti aleg, în ultima perioadă, pachete de vacanţă pe yacht, tururi gastronomice de tipul food&wine, participare la diferite evenimente (show-uri, concerte, petreceri, evenimente sportive), practicarea sporturilor de care nu dispun acasă – cum ar fi canyoning, kayaking, kiteboarding, yachting, escalade, offroad etc, tururi  istorice sau pe segmentul arta şi arhitectură, tururi pentru biciclişti, motociclişti etc”, a completat Udrea.
    
Românii,tot mai pasionaţi de vacanţe pe yacht

Specialistul în turism afirmă că există, în portofoliul său de clienţi, persoane pasionate de maşini şi care îşi doresc să viziteze marile fabrici auto din Europa, cum ar fi fabrica şi muzeul Ferrari din Modena-Marenello sau BMW din Munchen.

„Pentru fiecare domeniu de interes sau hobby al clientului, specialiştii în turism trebuie să fie mereu la curent cu marile evenimente la nivel mondial şi să aibă deja încheiate parteneriate cu organizatorii. Poate fi chiar foarte dificil să gaseşti şi să rezervi bilete la un mare eveniment, iar ulterior să le înglobezi într-un pachet turistic, dar prin astfel de pachete de turism tematic, clientul dispune nu doar de organizarea de bază a vacanţei (bilete de avion, cazare şi masă),ci şi de activităţi pentru care acesta a ales o anumită destinaţie, şi nu în alta, într-o anumită perioadă de timp”, declară Alice Udrea.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite