Studiu: Bianca Drăguşanu şi Simona Sensual sunt mai mediatizate decât oamenii de cultură din ţara noastră

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Potrivit unui studiu efectuat de MediaIQ, Bianca Drăguşanu este lider în ceea ce priveşte apariţiile în mass media din ţara noastră, asistenta lui Dan Capatos reuşind să-l depăşească în acest top pe cel mai mediatizat om de cultură din România, Andrei Marga.

În perioada 15 februarie - 20 august, Bianca Drăguşanu a avut 2.329 de apariţii în presa autohtonă, asistenta emisiunii "Un show păcătos", devansându-le în acest top pe Monica Columbeanu (1.427 de apariţii), Paula Seling (981) şi pe Daniela Crudu (781 de apariţii în mass media din România).

Mai citiţi şi:

VIDEO Viaţă de piţipoancă / Simona Sensual, „veterana“ piţipoancelor

Vedetele TV au avut un număr mai mare de apariţii în presa românească decât oamenii de cultură, după cum anunţă sursa citată.

Bianca Drăguşanu, Monica Sensual, Daniela Crudu şi Oana Zăvoranu au avut mai multă căutare în paginile ziarelor sau la emisiunile TV decât Andrei Marga, Mircea Cărtărescu, Ion Caramitru, Mircea Dinescu şi Andrei Pleşu.

Pentru a vedea o comparaţie între vedetele TV şi intelectuali, în ceea ce priveşte apariţiile acestora în mass media, accesaţi acest link...

Conform MediaIQ, cele mai multe apariţii în media ultimelor şase luni le-a înregistrat Andrei Marga, rectorul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj: 385, însă 30% din menţionările termenului cheie “Andrei Marga” au fost făcute de City News şi Ziua de Cluj.

Cu toate acestea însă, Andrei Marga se află în topul general abia pe locul 11, în spatele unor nume precum Daniela Crudu (781 de apariţii în mass media), Simona Sensual (562), Oana Zăvoranu (557) şi Laura Cosoi (503). Nici Mircea Cărtărescu, cu 325 de apariţii în ultimele şase luni, titrat în presa autohtonă drept “cel mai vândut şi tradus scriitor român contemporan”, nu a reuşit să depăşească vedetele TV.

Astfel diferenţele de apariţii dintre vedetele TV feminine şi oamenii de cultură din România sunt substanţiale, după cum informează MediaIQ. Cauza principală este, conform sursei citate, puţinele publicaţii de profil care promovează cultura şi oamenii care o reprezintă.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite