Reacţia isterică a Bisericii faţă de o campanie ce promovează toleranţa: „Personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Campania este finanţată de un program european, şi se desfăşoară în alte şase ţări
Campania este finanţată de un program european, şi se desfăşoară în alte şase ţări

Patriarhia Română a reacţionat exagerat faţă de o campanie ce promovează toleranţa faţă de persoane cu altă orientare sexuală, considerând că e vorba despre o „obscenitate” promovată de „ideologii zilei”, aceiaşi ce promovează educaţia sexuală obligatorie sau „misterioasa ideologie de gen”.

„Ofensiva obscenităţii publice cocoţată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică. A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenţi de mână, personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală, ca şi cum ne-ar comunica ceva esenţial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepţiei ideologice ce animă asemenea acţiuni (progresismul neo-marxist en vogue).

A face din sexualitate, temă a intimităţii prin excelenţă, un subiect de publicitate stradală, spune foarte multe despre direcţia în care suntem invitaţi de ideologii zilei să privim şi să ne urnim.

În criză majoră de subiecte ceva mai importante pentru societatea din epoca „post-adevăr”, mărturisirea stridentă a orientării non-heterosexuale în public devine treptat o „datorie”, marginalul devine centru al atenţiei publice, necesara intimitate devine exhibare, claritatea morală devine obligatorie cecitate.

Nu în ultimul rând, ar trebui observat contextul conturat recent şi în spaţiul românesc inundat perfid de teme suspect de stringente precum „educaţia sexuală obligatorie” de la vârste cât mai fragede, sau misterioasa „ideologie de gen”. Teme care privesc frontal copiii, tinerii şi părinţii acestei ţări, dar care sunt subtilizate abil dezbaterii publice.

ddd

Foto Gabriela Pătrulescu / Mediafax.ro

A ridica semne de întrebare în legătură cu toate aceste lucruri, a cere o justificare raţională a lor dincolo de sofismele în care sunt împachetate, te transformă desigur în „medieval”, „bigot” sau „fascist”. Ceea ce nu este tocmai firesc în „societatea deschisă” a clamatei transparenţe totale”, se arată în comunicatul Patriarhiei. 

Bisexual la vârsta a treia. O campanie creează controverse în Bucureşti

„Numele meu este Maria şi sunt bisexuală”. Imaginează-ţi această replică lângă o doamnă în vârstă. Mesajul apare pe un panou publicitar dintr-un cartier din Dumul Taberei. Scopul este acela de a atrage atenţia asupra discriminării de gen. Finanţarea este dintr-un program european care există în 6 ţări. Asociaţia care s-a ocupat de publicarea afişelor, spune că, în general, feedback-ul a fost negativ, iar cei de la primăria sectorului 6 au declarat că au solicitat înlocuirea lui. În capitală, mai există alte 4 panouri asemănătoare. 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite