Raport de activitate al CFR Călători. În 2018 au fost modernizate 24 de vagoane, iar peste jumătate din reclamaţii au vizat tocmai starea vagoanelor

Raport de activitate al CFR Călători. În 2018 au fost modernizate 24 de vagoane, iar peste jumătate din reclamaţii au vizat tocmai starea vagoanelor

FOTO Youtube/Captură

Numărul trenurilor de călători care au circulat zilnic în medie în 2018 a fost mai mic cu 4,3%, au fost modernizate 24 de vagoane, iar mai mult de jumătate din reclamaţiile pasagerilor au vizat tocmai condiţiile de călătorie, relevă Raportul de activitate al CFR Călători pe 2018.

"În anul 2018, pe întreaga reţea feroviară au circulat zilnic în medie 1.366 trenuri, cu 4,3% mai puţine faţă de anul 2017. In cadrul obligatiei de serviciu public, în anul 2018, au fost operate zilnic în medie 1.082 trenuri, cu 4,7% mai puţine faţă de anul 2017. Acest fapt a fost determinat de măsurile adoptate în luna martie 2018, de anulare sau de limitare a circulaţiei unui număr de aproximativ 100 de trenuri. Astfel, valoarea iniţială planificată pentru mersul de tren 2017/2018 de aprox. 53,1 mil. tren-km a fost diminuată cu aprox 6%, în corelare cu reducerea corespunzatoare, la acea data, a compensatiei asigurate de la bugetul de stat, ca plata a serviciilor publice. Măsurile au fost impuse şi în contextul diminuarii parcului de material rulant", precizează CFT Călători.

De asemenea, conform companiei, deşi exerciţiul bugetar a avut un rezultat negativ în anul 2018, cu finanţare din fonduri proprii, au fost modernizate 24 vagoane de călători, ceea ce a condus la sporirea capacitaţii de transport cu peste 2000 de locuri.

În anul 2018, CFR Călători a primit peste 5.500 de sesizări din partea călătorilor, din care, cca 77% reprezintă reclamaţii, 10% informaţii şi 13% propuneri şi solicitări.

Conform graficului referitor la repartizarea petiţiilor pe ramuri, 61% s-au referit la vagoane.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: