Familia tradiţională nu e reală, este un basm

Dom'le, când o afirmă Mircea Cărtărescu nu poţi decât să te gândeşti cu mai mare atenţie la conotaţiile acestei afirmaţii! Oare ce vrea să zică? Că nu poate fi o afirmaţie aruncată la întâmplare. Scriitorul nu ne lasă în suspans, nici nu face declaraţii gratuite şi nesusţinute ori din rea voinţă.
nu le este frica oamenilor de casatoria gay, le este scarba si sunt revoltati dle cartarescu!
Ne e frica de ce va urma dupa legalizarea casatoriilor, ar fi o tragedie sa puteti adopta copii, va urma legalizarea zoofiliei, a necrofiliei si altor mizerii care se inrudesc cu homosexualitatea. Nu va mai victimizati, mii de oameni au avut de suferit pentru anumite pretexte. Urlati ca si musulmanii pentru mii de drepturi dar obligatiile nu va intereseaza. Nu vreau sa vad 2 barbati de mana pe strada, e contra naturii si ma ofenseaza, imi produce scarba. Trebuie tinut cont si de ceea ce vreau eu , chiar daca urlu mai incet si nu imi scot bucile pe afara in haine de latex.
Ne e frica de ce va urma dupa legalizarea casatoriilor, ar fi o tragedie sa puteti adopta copii, va urma legalizarea zoofiliei, a necrofiliei si altor mizerii care se inrudesc cu homosexualitatea. Nu va mai victimizati, mii de oameni au avut de suferit pentru anumite pretexte. Urlati ca si musulmanii pentru mii de drepturi dar obligatiile nu va intereseaza. Nu vreau sa vad 2 barbati de mana pe strada, e contra naturii si ma ofenseaza, imi produce scarba. Trebuie tinut cont si de ceea ce vreau eu , chiar daca urlu mai incet si nu imi scot bucile pe afara in haine de latex.
Mircea Cărtărescu îmi face impresia că nu pricepe care este de fapt miza dezbaterii în jurul „familiei tradiționale”. Problema nu este că s-ar căsători 200, 300 sau o mie de cupluri gay și că ar scădea prin asta natalitatea României ori că se duce de râpă moralitatea neamului (capitol la care oricum s-ar putea să ieșim cu deficit măricel și fără căsătorii gay). Miezul chestiunii este în primul rând faptul că un anumit tip de „overarching narrative” (narațiune-cupolă) se destramă odată cu legalizarea căsătoriilor gay. Fiecare societate are o anumită „narațiune-cupolă” sub care trăiește. În România, „cupola” de care vorbesc are câteva grinzi de rezistență de factură iudeo-creștină. Căsătoria presupune nu doar egalitatea în drepturi a celor doi soți, reciprocitate, ci și polaritate, chiar o anumită asimetrie. Implică, în mod necesar, un bărbat și o femeie. Alte societăți au spart deja această cupolă. Cu ce efecte, vedem deja, dar recolta deplină o să o strângem după câteva generații. Problema așa-numitei „căsătorii gay” nu poate fi izolată (și discutată separat) de presiunea ideologică imensă la care sunt supuse astăzi numeroase instituții din statele membre UE. Iau exemplul Angliei, pe care îl cunosc mai bine. După votarea legii care introduce „marriage equality” (2014), tot mai multe voci se întreabă de ce Biserica Angliei este scutită de aplicarea legii și îi „discriminează” pe cei care ar vrea să se căsătorească în biserică. Deocamdată, Biserica Angliei este exceptată, dar Theresa May, ea însăși fiică de pastor anglican, dă semnale, prin interviuri radio, că Biserica ar trebui să-și redefinească poziția. Am văzut prin presă opinii ale unor parlamentari britanici care deja au decis că „Biserica Anglicană se situează de partea greșită a istoriei”. Așadar, problema nu e nici pe departe „reacția exagerată” a unei majorități împotriva unei minorități nesemnificative. Reacția celor care susțin Coaliția pentru Familie este mai cu seamă la ideologia care vine la pachet cu schimbarea de legislație pe care o dorește lobby-ul pentru parteneriat civil, respectiv căsătorie same-sex. Ideologia se simte foarte puternic în Marea Britanie. Iau un singur exemplu recent. National Trust, cea mai mare organizație non-profit dedicată conservării patrimoniului, a fost recent în centrul unui scandal. La Felbrigg Hall, una dintre vilele din imensul patrimoniu gestionat de NT, s-a făcut un „festival al diversității”, menit să aniverseze o jumătate de secol de la decriminalizarea relațiilor homosexuale. Toți cei 350 de voluntari de la Felbrigg Hall au fost obligați să poarte ecusoane-curcubeu, pentru a promova „diversitatea și incluziunea” în relația cu vizitatorii. Vreo 30 de voluntari au refuzat să se conformeze, motivând, pe bună dreptate, că Trustul nu trebuie să impună uniformități de felul acesta (la un festival al diversității!). Și apoi, ideea de a-i impune unui voluntar (!) ce să poarte e cam mult. Tu, National Trust, te bazezi, ca să-ți menții proprietățile în bune condiții, pe munca a 60.000 de voluntari. S-ar cuveni să o lași mai moale cu pretențiile, dacă tot beneficiezi de servicii pentru care nu plătești un sfanț. Confruntată cu acest refuz, Trustul a anunțat că îi va retrage pe „disidenți” din posturile vizibile (adică cele care presupun interacțiunea cu publicul). Ergo, faci muncă mai de șmotruială prin cotloane, să nu vadă publicul că tu dinamitezi sublimul consens al diversității monocrome. În fața acestei aberații, reacția unor editorialiști din presa britanică a fost furibundă. E vorba chiar de editorialiști care fuseseră înrolați în „gay liberation”, dar care acum au ajuns la convingerea că s-a îngroșat cam mult gluma. La englezi, când ți se spune că „it’s not fair”, e groasă rău! După canonada primită, National Trust s-a înmuiat și a revenit asupra deciziei. Dar faptul că această organizație a fost dispusă să ia măsuri de forță în primă instanță arată cam cât de tolerant e noul curent pe care îl contestă Coaliția pentru Familie.(Vaisamar )
Comentariu neaprobat.
Cartarescu trateaza problema superficial citez"ce s-ar intampla daca s-ar casatori cateva sute (de mii) de homosexuali " Absolut s-ar intampla ca dupa casatorie urmeaza ADOPTIA SAU ADOPTIILE , asa ca d-le Cartarescu la urma ajungeti sa influentati negativ destine de copii si asa orfani ! Bravo d-le dar stiti sa aruncati cu vorbe !
Ceea ce reprosati altora ...impunerea uniformizarii ...subordonarea o gasiti si in biserica ca "ascultare ' si subordonarea ierarhica si dogmatica totala in biserica , La fel transformarea asociatiei in afacere , aducatoare de venituri , proprietati , bani, confort pentru cei din varful ierarhiei , pe seama adeptilor lor o gasim si la organizatiile religioase numite biserici ...pe seama statului si enoriasilor De ce ar fi mai "buna ' , mai morala " una decat alta ...? Profita si unii si altii ... Si unii si altii si fac in interesul lor ... maxim din ce pot si li se permite .. Asa este "natura umana ". Nu mai vorbesc ca numai la noi , vreo 10000 de calugari si calugarite , majoritatea tineri , buni de munca si capabili sa aiba familii si sa faca copii ... sunt "mirese " ale lui Hristos ...si se mai intampla si lucruri necurate ...:)))
Comentariu neaprobat.
Paun Alin , sa nu iti fie cu suparare dar eu ti-as pune o (chiar doua )concreta intrebare(i) ? Cati calugari s-au declarat "mirii" lui Cristos ? Ai si nume ? Eu cred ca aceia nu pot sluji la doi "imparati " sau si lui Dumnezeu ca preoti sau calugari si lui satan ca homosexuali si trebuie sa paraseasca biserica !
Zamolxe calugaritele spun ca sunt "mirese ale lui Hristos" ... De calugari nu stiu ...
Comentariu neaprobat.
#4 ion popescu Bun ! Ce propui? Desfiintäm BOR ?
Paun Al si la catolici si la evangelici calugaritele se autodenumesc "mirsele lui Christos " pt ca ele au depus un juramant de abtinere de la sex si eu pot sa ma numesc Zamolxes sau regele Universului , dar asta nu inseamna ca si sunt !
Zamolxe este adevarat , indiferent cum se definesc , nu sunt familii , nu fac copii ..ba mai si "pacatuiesc ' dupa cum se vede in media . Ce "calificare " au calugarii , calugaritele sa militeze pentru familia traditionala ? Cand ei au fugit de "familia traditionala ". Apoi daca citeai atent Biblia vedei ca ap Pavel recomanda ca toti sa ne abtinem de la sex , .. Asa ca tara , lumea ... trebuia sa fie o mare manastire . Casatoria fiind in conceptia lui ... doar alternativa mai buna decat sexul in afara casatoriei , decat prostitutia . "Cât despre cele ce mi-aţi scris, bine este pentru om să nu se atingă de femeie. 2. Dar din cauza desfrânării, fiecare să-şi aibă femeia sa şi fiecare femeie să-şi aibă bărbatul său." Corinteni 7 Asta cred si pentru ca el credea ca a doua venire a lui Iisus se va face in timplu vietii lui ... iar spre sfarsitul vietii ...credea ca imediat dupa ce va muri ..
Manifestul miscarii homosexuale a fost publicat in Publicat în Gay Community News, 15 februarie 1987, retipărit în Congressional Records, 15‑27 februarie 1987; Revoluţionarul gay de Michel Swift PREZENTUL MANIFEST este extravaganţă, nebunie, fantezie tragică şi crudă, o erupţie a mâniei interioare a asupriţilor care se visează cu disperare în locul asupritorilor. Vă vom sodomiza fiii, embleme ale masculinităţii voastre slabe, ale viselor voastre efemere şi ale minciunilor vulgare. Îi vom seduce chiar în şcolile şi internatele voastre, în sălile de gimnastică şi în vestiare, pe terenurile de sport şi la seminarii, la cercurile voastre de tineret şi în toaletele teatrelor voastre, în cazarmele voastre şi în popasurile camioanelor, la cluburile bărbaţilor şi pe culoarele Parlamentului – oriunde bărbaţii se adună alături de alţi bărbaţi. Fiii voştri vor deveni slujitorii noştri şi vor face ce le vom spune noi. Vor fi replămădiţi după imaginea noastră. Vor ajunge să ne dorească la nebunie şi să ne adore. Femeilor, vă cereţi mereu libertatea. Vă plângeţi că bărbaţii nu vă mai satisfac; că vă fac nefericite. De aceea, noi, ca nişte fini cunoscători ai fizionomiei şi fiziologiei masculine, vă vom răpi bărbaţii. Îi vom amuza; îi vom invăţa; îi vom imbrăţişa când plang. Femeilor, ziceţi că vă doriţi să trăiţi una impreună cu cealaltă în loc să trăiţi cu bărbaţi. Nu aveţi decat să o faceţi. Noi le vom oferi bărbaţilor voştri plăceri pe care nu le‑au cunoscut nicicând, fiindcă şi noi suntem mai inainte de orice bărbaţi şi numai un bărbat ştie cu adevărat cum să‑i producă plăcere altui bărbat; numai un bărbat poate înţelege cu afecţiune şi în profunzime mintea şi corpul altui bărbat. Toate legile care interzic activitatea homosexuală vor fi revocate. În locul lor, se vor vota legi care vor favoriza iubirea dintre bărbaţi. Toţi homosexualii trebuie să facă front comun ca fraţii; să ne arătăm uniţi pe toate planurile: artistic, filozofic, social, politic şi financiar. Vom fi victorioşi numai dacă ne prezentăm cu acelaşi chip în faţa cumplitului vrăjmaş heterosexual. Dacă îndrăzniţi să ne strigaţi «poponari», «pidosnici», «creţari», vă vom înjunghia direct în inimile voastre laşe şi vă vom profana cadavrele plăpânde. Vom închina poeme de dragoste iubirii dintre bărbaţi; vom regiza piese în care bărbaţii se mangaie reciproc la scenă deschisă; vom face filme despre iubirea intre bărbaţi eroici, care va inlocui idilele heterosexuale ieftine, superficiale, sentimentale, inspide şi imature care predomină azi pe marile ecrane. Vom sculpta statui reprezentând tineri superbi, bravi atleţi, pe care le vom instala în parcurile, scuarurile şi pieţele voastre. Muzeele lumii se vor umple de picturi reprezentand graţioşi flăcăi despuiaţi. Scriitorii şi artiştii noştri vor face dragoste ca intre bărbaţi, cu stil, exact după moda zilei, ceea ce nici nu va fi greu, căci ne pricepem de minune să lansăm tendinţe. Vom aboli relaţiile heterosexuale cu armele glumei acide şi ridiculizării, pe care le mânuim expert. Îi vom demasca pe homosexualii de la putere care se dau heterosexuali. Veţi fi şocaţi şi inspăimantaţi să aflaţi că preşedinţii voştri şi fiii lor, industriaşii şi senatorii voştri, primarii, generalii, atleţii, vedetele de cinema şi de televiziune, liderii de opinie şi chiar preoţii voştri nu sunt nici pe departe figurile heterosexuale inofensive, familiare şi burgheze pe care le credeaţi. Suntem pretutindeni; ne‑am infiltrat printre voi. Fiţi atenţi când vorbiţi despre homosexuali, fiindcă suntem mereu printre voi; s‑ar putea chiar să dormim în acelaşi pat cu voi. Nu va fi nici un compromis. Nu suntem nişte fătălăi mic‑burghezi. Suntem extrem de inteligenţi, reprezentăm aristocraţia naturală a rasei umane, iar aristocraţii cu minţi oţelite nu se mulţumesc cu mai puţin decât totul. Cei care ni se opun vor fi alungaţi. Ca şi Mishima, vom ridica vaste armate proprii în calea voastră, pentru a vă infrange. Vom cuceri lumea, fiindcă războinicii inspiraţi şi adunaţi laolaltă de iubirea şi onoarea homosexuală sunt la fel de invincibili ca şi anticii soldaţi greci. Celula familială – teren care odrăsleşte minciuna, trădarea, mediocritatea, ipocrizia şi violenţa – va fi abolită. Celula familială, care nu face decat să inmoaie imaginaţia şi să incovoaie voinţa liberă, trebuie eliminată. În laboratoarele genetice vor fi concepuţi şi crescuţi băieţi perfecţi. Ei vor fi crescuţi în spiritul unui ataşament de grup în comunităţi speciale, sub controlul şi instructajul savanţilor homosexuali. Toate bisericile care ne condamnă vor fi inchise. Singurii noştri zei sunt tinerii chipeşi. […] Îndepărtându‑ne de convenţiile heterosexuale ale clasei de mijloc, suntem liberi să ne trăim viaţa după comandamentele purei imaginaţii. Pentru noi, ce e prea mult nu e destul. Sofisticata societate pe care o vom crea va fi guvernată de o elită formată din poeţi homosexuali. Una din principalele cerinţe pentru a accede într‑o poziţie de putere în noua societate a homoerotismului va fi complacerea în «pasiunile greceşti». Orice bărbat contaminat de dorinţă heterosexuală va avea în mod automat blocată calea către poziţiile de influenţă. Toţi masculii care vor insista în mod stupid să rămână heterosexuali vor fi chemaţi la judecata unor tribunale homosexuale şi vor deveni invizibili. Vom rescrie istoria, pe care aţi umplut‑o şi înjosit‑o cu minciunile şi deformările voastre heterosexuale. Vom portretiza homosexualitatea marilor lideri şi gânditori care au schimbat lumea. Vom demonstra că homosexualitatea se împleteşte natural şi indisolubil cu inteligenţa şi imaginaţia şi că homosexualitatea este cerinţa adevăratei nobleţi şi frumuseţi bărbăteşti. Vom fi victorioşi, fiindcă ne dă putere amărăciunea feroce a celor asupriţi şi obligaţi să joace roluri insipide în spectacolele tâmpe heterosexuale pe care le‑aţi pus în scenă de‑a lungul istoriei. Şi noi putem să tragem cu arma şi să urcăm pe baricadele revoluţiei totale. Tremuraţi, porci heterosexuali, când vom apărea în faţa voastră fără măşti! Prea multe comentarii nu se prea pot face. Textul este suficient de explicit pentru a nu te pierde in detalii.
# Paun Al ''' miresele lui Hristos '''' ??? Haida-de , domnu' Paun . Un hristos poligam ??? Se sparie si gindul islamistilor ... hi hi hi hi ...
# lulian Arion Nene lulian , ce tare seamana cu '' Manifestul Partidului Comunist '' ... hi hi hi hi ... Dupa cum stii si matale , manifestu' era pentru prosti , sefii traind mult mai opulent decit burghezia . La fel si cu manifestu' gay , ii sperie pe naivi .
Nea Mircea, Sa zicem ca am scapat de gusterii securisti. Cred ca stiai ca din cuibarul lor provin cei care-l ataca pe dl Plesu. Nu cred ca-l asociaza vreunui pericol pentru ei, ci vor sa-l discrediteze. De al batran, Nikalai imi face o deosebita placere sa ma ocup eu. Cred ca-i securist de grad inalt, dinainte de 1989, Judecand dupa cum ceilalti, Semeon, Magura etc co il respecta. Revenind la manifestul de mai sus, este relevant doar in masura in care militantii dezvolta un capitol sau mai multe din agenda. Eu merg putin pana la securisti sa vad ce mai pun la cale. Nu-i spune lui Paun. Stii ca el este mai prudent, mai temator. Nu mai fierbe sangele in el ca-n noi,astia cu profesionala de la Facaieni :)
@ Iulian Arion Te-am mai prins cu citate din surse dubioase. Nu mă întreb dacă din prostie sau din ticăloșiei ai reprodus textul, respectiv, dacă nu te-a dus mintea să verifici ce-i cu el sau știai asta și din ticăloșie l-ai azvârlit pe aici. Nu te întreb de unde ai copiat asta pentru că circulă circulă pe mailurile / siturile / forumurile / blogurile homofobilor de când este internetul. În toate suszisele haznalele homofobe, lipsește prima frază a textului, cea lămuritoare, care dacă ar fi prezentă ar anula orice motiv al homofobilor de-a molfăi rahatul "agendei gay". Ea zice, în traducere și în engleză: "Acest eseu este o ciudățenie, o nebunie, o tragică crudă, fantezie, o erupție a furiei interioare, despre visul disperat al opresatului de a fi opresorul." "This essay is an outré, madness, a tragic, cruel fantasy, an eruption of inner rage, on how the oppressed desperately dream of being the oppressor." Textul Integral, împreună cu o notiță lămuritoare, apare pe siteul Universității Fordham, Universitatea Iezuită din New York. sourcebooks.fordham.edu/pwh/swift1.asp
"Textul Integral, împreună cu o notiță lămuritoare, apare pe siteul Universității Fordham, Universitatea Iezuită din New York." SicSic, Am scris eu ca nu apare si in alte locuri?! A fost publicat în Gay Community News, 15 februarie 1987 ? Gay Community News este tot publicatie iezuita?