Cohn & Jansen|Ashley & Holmes a câştigat contul Audi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În urma unui proiect-test, agenţia de publicitate Cohn & Jansen|Ashley & Holmes va oferi servicii de strategie, creaţie, project management şi BTL pentru contul Audi, deţinut de Porsche România.

În urma unui proiect-test, agenţia de publicitate Cohn & Jansen|Ashley & Holmes va oferi servicii de strategie, creaţie, project management şi BTL pentru contul Audi, deţinut de Porsche România. Proiectul care a deschis colaborarea celor două companii a constat în relansarea modelului Audi A8. "Să te gândeşti ce l-ar mişca pe un ins care se pregăteşte să dea cam 100.000 de euro pe o maşină e o experienţă cel puţin interesantă. Cine-şi permite un A8 îşi permite multe. E o maşină pentru cei care ştiu, nu doar au. În head-urile campaniei am încercat să creionăm această elită, să-i apropiem pe oamenii de succes de o limuzină care le confirmă valoarea într-un mod discret, superior", a declarat Cătălin Rusu, copywriter la Cohn & Jansen|Ashley & Holmes. Un alt proiect al agenţiei a fost lansarea noului model A6 Allroad quatro, prin adaptarea comunicării internaţionale aflate sub umbrela "Stăpâneşte prin eleganţă".

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite