Cohn & Jansen|Ashley & Holmes a câştigat contul Audi

În urma unui proiect-test, agenţia de publicitate Cohn & Jansen|Ashley & Holmes va oferi servicii de strategie, creaţie, project management şi BTL pentru contul Audi, deţinut de Porsche România.

În urma unui proiect-test, agenţia de publicitate Cohn & Jansen|Ashley & Holmes va oferi servicii de strategie, creaţie, project management şi BTL pentru contul Audi, deţinut de Porsche România. Proiectul care a deschis colaborarea celor două companii a constat în relansarea modelului Audi A8. "Să te gândeşti ce l-ar mişca pe un ins care se pregăteşte să dea cam 100.000 de euro pe o maşină e o experienţă cel puţin interesantă. Cine-şi permite un A8 îşi permite multe. E o maşină pentru cei care ştiu, nu doar au. În head-urile campaniei am încercat să creionăm această elită, să-i apropiem pe oamenii de succes de o limuzină care le confirmă valoarea într-un mod discret, superior", a declarat Cătălin Rusu, copywriter la Cohn & Jansen|Ashley & Holmes. Un alt proiect al agenţiei a fost lansarea noului model A6 Allroad quatro, prin adaptarea comunicării internaţionale aflate sub umbrela "Stăpâneşte prin eleganţă".

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: