Ce cadou de Moş Nicolae mi-a făcut firma Urgent-Cargus România?

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Astăzi, marţi, 6 decembrie, adică de Moş Nicolae, urma să primesc un colet ce trebuia să conţină cadoul de Moş Nicolae pe care mi l-am făcut din bani proprii. Aşa e când nu mai crezi în poveşti! Plăteşti!

Cadoul a fost ambalat cu grijă şi expediat cu maximă promptitudine de magazinul de la care l-am comandat. Atâta doar că oamenii cumsecade de acolo au făcut greşeala de a fi  încheia un contract de livrare cu Urgent-Cargus România, o firmă de curierat rapid despre care nu am amintiri chiar foarte plăcute. Une fois n’est pas coutume – zice francezul şi admirator de cultură franceză fiind chiar am crezut până azi în zicerile sale. Iată însă că m-am înşelat.

Înainte de ora 11 am încercat să intru în legătură cu Urgent-Cargus România. Firesc ar fi fost ca firma să aibă un telefon pentru relaţii cu publicul la punctul de lucru din Oradea. Numai cum firescul nu face parte din politicile de marketing ale Urgent-Cargus România. La dispoziţie mi-a stat doar un număr din Bucureşti. Adică 0219282. La a treia încercare, după o îndelungă aşteptare, mi se răspunde (convorbirea va fi, fireşte, plătită de mine) şi mi se spune că, din câte se pare, coletul încă nu a ajuns la Oradea. Eternele cauze tehnice care justifică în România orice. Mi se cere doar puţintică răbdare, exact de atâta cât are nevoie vocea feminină de la capătul firului spre a lua legătură cu „colegul” de la Oradea. Care îi spune că nu a sosit încă maşina de la Bucureşti, dar că se aşteaptă să ajungă în jur de ora 13. Asigurând-o totodată că vor fi depuse toate eforturile posibile pentru ca marfa să fie livrată la timp.

Numai că la timp este o noţiune în general foarte relativă la cam toţi furnizorii de servicii din România, iar pentru Urgent-Cargus din România încă şi mai abitir. Timpul de livrare este lax (24-48 de ore), numai tariful plătit (de astă dată de firma expeditoare) este fix.

Puţin după ora 14, îmi pierd răbdarea şi pun din nou mâna pe telefon. Trimit prin sms numărul comenzii, iar de la telefonul cu numărul 0722508607 primesc un mesaj care mă înştiinţează că (reproduc exact, cu toate monstruozităţile aferente de exprimare în româneşte) Expedierea Dvs. seria 814183888 se afla AR Deconconsolidare  în centru. Veţi fi contactat imediat ce problema va fi soluţionată. Inutil să mai precizez că nu am mai fost contactat deloc până la această oră. Am încercat să îi contactez eu pe respectivii, însă telefonul cu numărul cu numărul 0722508607 (îl repet intenţionat) sună doar de două ori şi, pac, intră mesageria vocală. Nici la sms-urile mele, unele dintre ele nu tocmai tandre, nu răspunde nimeni. Pesemne la filiala din Oradea a Urgent-Cargus România cheful de sfântul Nicolae, cu mezeluri şi ţuică, aşa ca în Caragiale, este în toi.

Că mie nu-mi răspunde nimeni aproape că mi se pare firesc. Culmea e că nimeni de la Oradea nu catadicseşte să-i răspundă nici operatoarei de la nr. 0921 9282 pe care, în fine, o prind cu greu. Şi căreia îi explic că e vital să se facă livrarea astăzi fiindcă în ziua următoare plec din localitate. Numai că avea dreptate profesorul Ion Vartic când spunea că absurdul s-a născut în România. Nu doar cu scrierile lui Ionesco, ci şi cu cele ale lui  Caragiale. Suntem, eu şi operatoarea respectivă, precum în Cum se înţeleg ţăranii. După două-trei replici, doamna insistă- E o problemă dacă facem livrarea mâine? Ei, uite că e!

Sun la firma care mi-a expediat coletul spre a le spune oamenilor de acolo ce proastă afacere au făcut când au încheiat contractul cu Urgent-Cargus România. Nu le comunic nici o noutate. Doar eu aflu că, de fapt, am avut noroc. Cu doar cu cinci minute înainte primiseră un telefon de la un alt beneficiar din ţară care îi informase că i s-au livrat produsele comandate sparte.

Aşadar, mulţumesc Urgent-Cargus România! De fapt, mi-ai făcut un serviciu. Neaşteptatul tău cadou de Moş Nicolae te recomandă definitiv celor ce au tensiunea mică. Tu şi angajaţii tăi de o lipsă de profesionalism nepereche le-o creşteţi garantat! Eu, în schimb, dau fuguţa să mai iau încă o tabletă de Tertensif.

                                                                  X      X

                                                                       X

Textul acesta a apărut pe blogurile adevărul.ro la data de 6 decembrie 2016. De la acel moment, nu s-a întâmplat nimic. Serviciile URGENT-CARGUS ROMÂNIA sunt la fel de proaste, dispreţul faţă de clienţi inegalabil. Singurul lucru nou este că nu mai poţi cu nici un chip să iei legătura cu un operator al firmei. Managementul Urgent-Cargus România doarme. Este unul de toată jena. Doarme şi ANPC? Deşteptarea!

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite