Cea mai eficientă campanie de promovare a turismului a costat doar 1,7 milioane de dolari

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Australienii au avut una dintre cele mai inedite campanii de promovare a turismului în regiunea Queensland: au propus unul dintre cele mai frumoase joburi din lume, acela de îngrijitor al insulei Hamilton, aflată în vecinătatea continentului.

Realizatorii campaniei au făcut anunţuri de mică publicitate în diferite publicaţii din toată lumea, în care anunţau scoaterea la concurs a unui post de îngrijitor pe o perioadă de şase luni, cu un salariu de 150.000 de dolari australieni. Responsabilităţile erau să cureţe piscina, să hrănească peştii, să ridice corespondenţa şi să exploreze insula, una dintre cele mai frumoase din zona barierei de corali. 

Bugetul pe care realizatorii campaniei l-au avut la dispoziţie a fost de 1,7 milioane de dolari. Cu toate acestea campanie inedită a avut o acoperire media intensă. Potrivit unui calcul, articolele care au fost scrise pe această temă au reprezentat echivalentul a 80-100 de milioane de dolari dacă ar fi cumpărat spaţiu publicitar în respectivele publicaţii.

Efectele campaniei

Peste 35.000 de persoane din 197 de ţări au aplicat pentru acest job.
Site-ul campaniei a înregistrat 8,4 milioane de afişări. Utilizatorii au petrecut, în medie, opt minute pe site.
După campanie 9.000 de persoane au cumpărat bilete de avion spre Queensland.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite