Brandul României are rezervate opt domenii de internet. Lipseşte însă cel creat special pentru turism

Opt domenii de internet au fost rezervate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), prin intermediul unor firme de profil, pentru sloganul brandului turistic al României.

Ştiri pe aceeaşi temă

În listă nu apare însă domeniul .travel, creat special pentru companiile din turism şi sectorul turistic

Mai citiţi şi:

Videanu: “Nu ştie doamna Udrea despre remanieri”

"Înainte de lansarea oficială a brandului de turism al României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat la firme specializate pentru rezervarea domeniilor www.explorethecarpathiangarden.ro, www.explorethecarpathiangarden.com, www.explorethecarpathiangarden.net, www.explorethecarpatiangarden.org, www.explorethecarpathiangarden.info, www.explorethecarpathiangarden.eu, www.carpathiangarden.ro şi www.carpathiangarden.com", se arată într-un comunicat al instituţiei remis, agenţiei Mediafax.

Domeniile au fost cumpărate la solicitarea MDRT pentru a fi utilizate exclusiv de minister, se precizează în comunicat, în care se mai adaugă: "De asemenea, MDRT a făcut toate demersurile necesare pentru înregistrarea ca marcă a brandului de turism (atât logo, cât şi slogan), înainte de lansarea lui oficială".

Ministrul Elena Udrea a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden".

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările