Un astfel de loc este Bucovina - un ţinut în care există 23 de rezervaţii naturale, păduri virgine, specii unice sau rare de floră şi faună. Din acest ţinut bogat este îmbuteliată apa Bucovina care şi-a câştigat aprecierea datorită calităţilor sale deosebite: este apă minerală naturală cu reziduu sec foarte scăzut (78g/ml) şi pH (7,27) optim consumului permanent.

Din respect pentru acest ţinut şi tot ce ne oferă el, Maspex Romania, prin brandul Bucovina, a organizat, în colaborare cu Primăria Dorna Candrenilor, cu Ocolul Silvic Dorna şi voluntari de la VDT (Vatra Dornei Tineret), o acţiune de împădurire în zona Valea Secu, comuna Dorna Candrenilor din judeţul Suceava.

Acţiunea de împădurire este prima dintr-un şir de acţiuni sociale pe care compania Maspex Romania prin brandul Bucovina le va pune în aplicare în următoarea perioadă. Toate aceste acţiuni completează noua campanie de promovare a brandului Bucovina ce se desfăşoară sub sloganul Ţinut sălbatic – apă echilibrată, prin care se reinterpretează echilibrul din “sete de echilibru” – sloganul de bază al brandului - ca pe echilibrul dintre oameni şi natură.

Noua abordare este inspirată de teoria Half-Earth, conform căreia soluţia ideală la problema civilizaţie vs. natură este ca oamenii să împartă planeta 50-50 cu natura. Altfel spus, o pledoarie pentru natură şi nevoia ca măcar o parte din tărâmul ei să fie păstrat neatins, curat, limpede.

Peste 2000 de puieţi au fost plantaţi. La acţiune a participat şi Carmen Brumă.

Sâmbătă, 11 mai, reprezentanţi ai organizatorului principal – Maspex Romania prin brandul Bucovina, reprezentanţi ai autorităţilor locale şi voluntari din cadrul organizaţiei Vatra Dornei Tineret au plantat 2.000 de puieţi de brad în zona Valea Secu, comuna Dorna Candrenilor din judeţul Suceava.

Compania noastră crede cu adevărat în protejarea naturii şi în păstrarea echilibrului între cele două lumi: cea a omului şi cea a naturii, iar unul dintre mesagerii de bază ai naturii către noi, oamenii, este chiar apa. Prin urmare, această acţiune de împădurire precum şi noua campanie de promovare au venit la fel de natural ca apa pe care o îmbuteliem din surse subterane, localizate într-o zonă sălbatică, protejată, de tip rezervaţie naturală, izolată de orice activităţi umane”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.

La acţiunea de împădurire a participat şi Carmen Brumă, unul dintre endorserii brandului Bucovina, cunoscută pentru activităţile ei de susţinere a unui stil de viaţă sănătos, echilibrat.

Am răspuns cu mare plăcere invitaţiei brandului Bucovina de a participa la o astfel de acţiune. Am lăsat pentru două zile nebunia oraşului şi m-am refugiat în natură făcând ceva pentru a-i înapoia din bucuriile pe care ni le oferă ea. Prin tot ce fac încerc să trăiesc şi să transmit că trebuie să trăim echilibrat. Iar echilibrul dintre om şi natură îl consider a fi deosebit de important” – Carmen Brumă.

Apa Bucovina este îmbuteliată din surse subterane, localizate într-o zonă sălbatică, protejată, de tip rezervaţie naturală, izolată de orice activităţi ale omului. Originea subterană îi asigură stabilitatea, temperatura şi conţinutul de săruri minerale constante şi o protejează de riscurile de poluare, indiferent de condiţiile climaterice de la suprafaţă.