Oamenii lui Klaus Iohannis. Amănunte din subsolul de unde s-au strâns 1,3 milioane de fani pe Facebook

Oamenii lui Klaus Iohannis. Amănunte din subsolul de unde s-au strâns 1,3 milioane de fani pe Facebook

Radu Negulescu alături de Carmen şi Klaus Iohannis FOTO Radu Negulescu

Radu Negulescu din Baia Mare a făcut parte din echipa de strategi care au lucrat pentru Klaus Iohannis pe internet. Pe blogul personal, Negulescu a recapitulat experienţa.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Poate te-ntrebi şi tu, la fel ca alţii, unde-am dispărut trei luni şi jumătate anul acesta. N-am dispărut nicăieri, am fost aici, doar că am trăit acele momente de care tocmai îţi ziceam. Momente cum nu sunt sigur că o să mai trăiesc vreodată“, scrie tânărul pe blogul său.

Din august până în noiembrie, Radu Negulescu din Baia Mare a coordonat campania electorală a lui Klaus Iohannis din perspectiva online-ului şi a creaţiei.

„Să te gândeşti că ne-am adunat care de pe unde, din domenii, experienţe şi chiar oraşe diferite. Eram din cu totul alt film. Dacă te uitai la noi, ai fi zis şi tu “Ce căutaţi voi, mă, aici? Ia mergeţi înapoi la şcoală/crâşmă/orice, numai nu aici! Hai, marş!”. Total din filme diferite. Nu ne-ai fi dat o şansă. Nici dracu’ nu ne dădea o şansă. Nici dracu’ nu credea în noi, chiar dacă ne ştia sau nu. Ne-au contestat, ne-au luat la mişto, ne-au înjurat –  logic, toţi ar fi făcut totul mai bine decât noi. Şi pe bună dreptate, eram de pe altă planetă. Şi gândeam ca atare“, scrie Negulescu.

Echipa de online a lui Iohannis, care, şi cu ajutorul contextului, a dus pagina preşedintelui la 1,3 milioane de Like-uri, a funcţionat pe Kiseleff, într-un subsol.

Radu Negulescu îşi aminteşte oamenii cei mai importanţi ai campaniei lui Klaus Iohannis, care au influenţat puternic rezultatul alegerilor sau expunerea lui Iohannis pe internet.

Puteţi urmări un interviu Adevărul Live cu Ioan Dan Niculescu, creativul de care pomeneşte Negulescu, în video-ul de mai jos.

Iată lista lui Negulescu de pe blog şi descrierile lui:

Vlad Tăuşance. A fost şeful nostru de strategie. Probabil ai citit de el prin presă. O minte sclipitoare, partenerul meu suprem de dezbateri. Împreună, am schiţat principiile strategice după care ne-am coordonat întreaga activitate. Ne-a dat liniile directoare, ideile geniale şi a pus pe picioare de la A la Z unele dintre cele mai importante componente ale campaniei. A fucking beautiful mind.

Ioan Dan Niculescu. Creativul şef. Prietenul meu Ioan, împreună cu ai lui de la ARGO, au desenat tot ce s-a văzut online din partea lui Klaus. Identitatea vizuală, sute de materiale, research-uri după reasearch-uri. De neuitat reacţia lui Klaus de pe la începuturi: “De unde aţi ştiut că asta este culoarea mea preferată?!”. Din mâna lor trebuia să iasă şi campania pe offline, superbă, dar s-a poticnit pe drum. Poate la un moment dat am să ţi-o prezint.

Georgiana Bedivan. Campioana intergalactică la limba română. Marea mea descoperire a anului. Georgiana, pe lângă faptul că are o capacitate de înţelegere şi execuţie total ieşită din comun, este un DEX ambulant. A scris efectiv mii de texte, texte care au ajuns la milioane de oameni de mii de ori. Şi a avut 3 greşeli în toată campania. Când se vor face androizi, Georgiana trebuie studiată.

Ionel Bogdan. Prietenul, camaradul şi partenerul meu deja consacrat. Ionel a gestionat efectiv mii de campanii pe Facebook, Ionel a turat motoarele care au adus cele peste 1.000.000 de like-uri. I-a stresat non-stop pe cei de la Facebook şi ei l-au stresat maxim la rândul lor.

George Tuţă. Bunul meu prieten George, care, printre organizare de evenimente şi alte cele, a stat în spatele celor mai viralizate video-uri din istoria online-ului românesc. Filmări, prelucrări după prelucrări, non stop, fără oprire.

Roxana Bursuc. Roxana a fost legătura noastră directă cu oamenii. A comunicat efectiv cu zeci de mii de oameni. De una singură, a răspuns la absolut toate mesajele care ne-au venit, indiferent de canal. Şi au fost multe, enorm de multe. O muncă de Sisif.

Mihai Sluser. Mihăiţă. Lui îi datorez sănătatea mea mintală şi faptul că am terminat întreg această experienţă. A fost alături de mine şi 18 ore pe zi. Atunci când urechile refuzau să mai audă cele 3 alarme, la 5 dimineaţa intra peste mine şi mă dădea efectiv jos din pat. M-a hrănit, m-a energizat, m-a târât la tenis atât de des încât mă simt chiar bun după această campanie.

Bogdan Anghel. Este esenţa nebuniei cauzată de determinare. Bogdan ne-a găsit pe noi, nu noi pe el. Bogdan, împotriva a tot ceea ce credeau cei din jurul lui (fani Macovei), a reuşit să treacă de toate filtrele de noise reduction impuse draconic de mine, a ajuns la noi şi ne-a cucerit. Din mâna lui au ieşit unele din demersurile cele mai frumoase ale campaniei.

Cătălin Dumitriu, Cătălina Biholar, Cezar Păun, Robert şi Simi. Cătălin şi ai lui au produs, cu o precizie militărească, mai tot brutul video şi fotografic din această campanie. Efortul lor a fost draconic. Au făcut mii şi mii de kilometri prin toată ţara, în fiecare secundă în contratimp, alergând de la eveniment la eveniment, de la manifestare la manifestare. Nici lor nu cred că le vine a crede ce au făcut.

Doru Palfi, Robert Frohlich, Istvan, Raul, Tudor, Gelu, Dani, Ana şi Anda. Gaşca de la Baia Mare pe care i-am chinuit nu de puţine ori cu specificaţii kilometrice pentru site-uri, platforme, tool-uri, câte şi mai câte, totul sub egida: “Mâine trebuie să fie gata!”
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: