Ministrul Transporturilor, despre traficul de pe Valea Prahovei: Înainte îi înjuram pe politicieni şi pe miniştri. Acum mă înjur singur

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor. FOTO: Arhivă
Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor. FOTO: Arhivă

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat că înainte să ocupe funcţia actuală îi înjura pe politicieni şi pe miniştri pentru traficul de pe Valea Prahovei, iar acum se înjură de unul singur.

Ministrul Transporturilor a făcut aceste declaraţii la DigiFM, în contextul în care până vor începe primele lucrări la autostrada Ploieşti – Braşov va mai trece o perioadă de timp. Compania de Drumuri a semnat recent contractul pentru actualizarea studiului de fezabilitate şi proiectarea şoselei de mare viteză, care ar trebui să-i scape pe şoferi de cozile de pe DN1.

„Am discutat cu dumnealor să se concentreze pe un traseu modern în zona critică a Văii Prahovei, cu tuneluri. E traseu cu tunel de 4 km la Buşteni, cu tunel de 2 km la Sinaia. Ar ajuta şi turismul să scoţi traficul din zonele respective. I-am rugat să ne predea zone de documentaţie unde se poate mai uşor şi mai repede şi unde este critic, spre exemplu varianta ocolitoare de la Comarnic, ca să o putem scoate la licitaţie înainte de restul proiectului. N-o să dureze câteva luni. Termenul contractual - e o licitaţie scoasă înainte să înceapă mandatul meu, e de vreo doi ani şi jumate pentru documentaţie”, a precizat Cătălin Drulă.

De asemenea, ministrul a anunţat că a fost semnat contractul pentru proiectul tehnic al autostrăzii care ar trebui să traverseze Valea Prahovei, adăugând că doar această etapă ar urma să dureze doi ani şi jumătate.

„Am semnat contractul pentru proiectul tehnic Ploieşti - Braşov. Sper să livreze un material de calitate. Este acelaşi care face A7 de la Ploieşti la Bacău. Am discutat să se concentreze pe un traseu modern în zona critică cu un tunel de 4 km la Buşteni, cu tunel de 2 km la Sinaia. Cred că varianta cu tuneluri este cea care ar ajuta şi turismul. I-am rugat să ne predea zone de documentaţie mai repede, de exemplu la Comarnic. Nu o să dureze câteva luni. Termenul contractual pentru documentaţie este de 2 ani şi jumătate. Sper ca pe anumite sectoare să fie gata mai repede. Sunt interesate firme mari din Europa pentru acest proiect. Stabilind exact traseul poţi obţine un preţ mult mai bun.”, a adăugat ministrul.

Nu în ultimul rând, întrebat pe cine înjura pentru traficul de pe Valea Prahovei înainte să deţină funcţia de şef al Transporturilor, în timp ce stătea pe şosea bară la bară, Cătălin Drulă a răspuns:

„Pe politicieni şi pe toţi miniştrii de până atunci. Acum mă înjur singur”.

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite