Miniştrii Cabinetului Dăncilă şi Bacalaureatul

Luni au fost comunicate rezultatele din sesiunea iunie 2019 a Examenului de Bacalaureat. Rezultate dintre cele mai îngrijorătoare. Indiferent dacă luăm de bun procentul de promovabilitate de 63,78%, dat sub o anumită rezervă de postul de televiziune Digi 24, sau cel de 67,27% comunicat de Ministerul Educaţiei Naţionale.
Comentariu neaprobat.
Analfabeti, neanalfabeti, mafiotii pesedisti continua sa se afla la putere si ”sa arunce coji de seminte” (sa-i desfidă) in capațânele ”sclipitorilor” mafioti limberal-iohanisti si ale propagandististilor lor..! Restul e oftica si gargara..!
Si apropo..In privinta scandalului de la TNB, am mai spus-o..”Buboiul” s-a spart, gata..! Si miroase a abuz in serviciu, foloase necuvenite, trafic de influenta, si alte chestii care cam ”duhnesc” a cod penal..! Orice om care doreste sa fie corect informat si mai citeste si altceva decat ”văicărelie” propagandistilor din gasca lui Ion Caramitru , a aflat deja ca aceasta a „manageriat” Teatrul National si bugetul acestuia(ban public) in interes personal sau de gasca..! O spune direct si indirect Ministrul Culturii, care a anuntat un control la Teatrul Național București, spunand printre altele: „Este vorba de o firmă care colaborează cu Teatrul Național, care are un anumit contract de prestări servicii cu Teatrul Național, o firmă care nu știu de ce, cândva, a fost semnat acest contract, când eu cred că Teatrul Național ar fi avut angajați care să desfășoare asemenea activități. În al doilea rând, bugetul Teatrului Național din București este mai mare cu aproape un milion de dolari față de anul trecut. Eu doar atât am cerut, și domnului manager, să cheltuiască cu responsabilitate banii și să se gândească de cinci ori atunci când semnează un contract dacă banii publici merită să fie risipiți”. Deci nici vorba ca cei 54 ”tehnici dati afara” (de mila carora varsau lacrimi de crocodil tot felul de politruci si propagandisti mincinosi) sa fie angajati ai teatrului. Evident, cei 54 apartineau unei firme private, care, cu concursul ”managementului” Teatrului National, sifona banul public. Ministrul a mai aduaga ca : „Nu văd de ce Teatrul Național trebuie să vândă biletele la spectacole printr-o firmă privată. Am înțeles că sunt printre cele mai mari prețuri din țară, dacă facem comparație cu alte teatre, cu Opera Națională - care este pe profit -, și nu înțeleg de ce actorii fac grevă, când salariile lor aproape că au fost triplate. Deci pentru mine sunt unele lucruri pe care nu le înțeleg. Eu doar am cerut ca cheltuirea banilor să fie făcută cu responsabilitate. Și sincer, o să fac un control acolo, știu ce înseamnă un buget, știu cum trebuie să cheltuiești banii publici, știu ce înseamnă bunul simț și o să fac un control acolo, să văd cum se cheltuie banii, și toate aceste lucruri o să le fac publice”. A mai subliniat ca Teatrul Național a avut anul trecut un buget de aproximativ 53 de milioane de lei, iar anul acesta are 57 de milioane lei. In concluzie: spusele si cifrele Ministrului Culturii sunt REALE, si pot fi verifica de oricine vrea adevarul si nu gargara partizana, propagandistica. Parte din spusele ministrului sunt sustinute si catre oamenii ai teatrului. Iata ce declara actorul Minai Calin, in mod evident un bun cunoscator a situatiei de fapt: „Din punctul meu de vedere și al conducerii sindicatului actorilor, dl Ion Caramitru, managerul general al Teatrului Național, care acum încearcă să facă ceva, să obțină fonduri, să deblocheze, dumnealui în ultimii ani a folosit foarte mult în interes propriu, personal o mare parte din activitatea teatrului. A condus în mod dictatorial, în mod autocrat, folosind o mare parte din resursele teatrului pentru propriul avantaj financiar. Mare parte din spectacole sunt regizat și jucate de dumnealui(...)Iar dl Caramitru pe fiecare spectacol regizat sau în care joacă ia 10% din încasări. Iar în 2018 din 120 de spectacole jucate la Sala Mare 66 sunt regizate sau/și jucate de dl Ion Caramitru, în condițiile în care regizează foarte mult, el fiind – a și spus – în materie de regie mai puțin performant. Facem doar comedii, dar e total dezechilibrat, iar spectacolele importante ale teatrului, care au fost finanțate cu vreo 200.000 de euro pe bucată se joacă foarte puțin – Regele Lear, Romeo și Julieta, Livada de vișini, No Man’s Land (…)Multora dintre oameni le e frică să spună despre probleme, pentru că au contracte pe un an și tuturor le e frică de Caramitru ca de cancer să vorbească” Q.E.D.! (PS. presa libera a scos intre timp la iveala ca si copii lui Ion Caramitru ar sifona ceva bani publici, sigur ca da, cu tot ajutorul..tăticului lor sarac si cinstit :)
--- Iar se face "vanatorul"/de.ca..cao propagand zicerile unui ministru pesedit. Dupa care neaga ca el ar fi slugoi naimit al ciumetilor rosii !
Herroinele, și dacă ,,zicerile ministrului” o fi reale, cine cine ce confirmă a fi ,,slugoi năimit ” la Tătuka ? Iar tragi din ,,rezervele” PLNetarilor :)
Comentariu neaprobat.
Comentariu neaprobat.
Ce idee si la dl Vlaston?! Ce facem cu liceele industrial?! Liceele industriale E o pepiniera de ministrii.
Pssst! Aici e dl. Morariu. Dl. Vlaston e dincolo.
Dar tema e asemanatoare
De ce considera unii comentatori ca este de datoria lor sa atace mereu articolele domnilor Mircea Morariu, Stefan Vlaston sau Liviu Avram? Cu o placere niƫel perversa, subliniaza de fiecare data ca "mafiotii pesedisti continua sa se afle la putere si sa arunce coji de seminte in capațânile 'sclipitorilor' mafioti limberal-iohanisti si ale propagandististilor (sic) lor". Evident, propagandistii mentionati de comentatorii in cauza sunt chiar autorii articolelor, carora acesti comentatori le dau "usurel" si nu chiar direct, cate o copita. Asta pentru a nu risca sa li se aminteasca faptul ca sunt "prosti, needucati si agramati, ...,un caz clinic" :))))
Stimat D.le Morariu,ceea ce se intampla de circa doua saptamani la TNB si in particular "noroiul" mediatic care se arunca in mod nejusticat peste personalitatea artistica si culturala a lui Ion Caramitru, este de o josnicie fara precedent si te lasa fara cuvinte. Dar suntem in Romania si avem anticorpii formati ,stim bine ca cu cat o persoana ajunsa intr-o functie inalta in orice domeniu nu se aliniaza conditionat si isi ia libertatea de a gandi in mod independent, cu atat devine mai vulnerabila si usor de atacat. Totul ar trebui sa aibe totusi o limita,nu poti terfeli prin presa nationala o persoana care a dedicat 50 de ani din viata sa culturii .Pentru cei care bine l-au cunoscut si apreciat si inainte de '89 devine o ghilotina construita nu numai persoanei sale, dar si noua spectatoriilor sai de atunci si de acum.Numai inteleg nimic,mi se pare o lupta in care se vrea cu orice chip distrugere. Este de ordinul incredibililui ceea ce se scrie in presa,i se ataca valorile sale cele mai personale(familie,casa,cariera),comentariile distructive ale unor persoane care habar nu au ceea ce inseamna un asemenea artist si nici ceea ce a interpretat in trecut. Un grup de ignoranti si inculti vin sa judece un om cu cultura?Aici nu este vorba numai de refacerea examenelor de maturitate ale unor indivizi ,este vorba cei cei sapte ani de acasa,de bun simt,de educatie si dupa aceea poate de maturitatea celor 12 ani de scolarizare. Un gand bun si speranta unei tarii de caracter cu care va trece si peste aceasta furtuna mediatica ii doresc aceluia care pentru noi toti a fost si va fi :Pino!
Comentariu neaprobat.