VIDEO Brandul de ţară al României, în viziunea unui sociolog american: „Haideţi să ne vedeţi castelele, munţii sau pădurile virgine“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi precum fostă ţară de după Cortina de Fier, din estul Europei, şi să se promoveze, mai curând, ca o destinaţie romantică unde poţi să faci un tur al castelelor medievale încărcate de istorie, apreciază directorul The Polling Company, Brett Lloyd, autor al unui sondaj comparativ SUA-România, în colaborare cu INSCOP.

În baza rezultatelor celor două sondaje realizate în paralel în SUA şi România, Brett Lloyd a explicat, într-un interviu acordat Adevărul, cum interpretează răspunsurile. The Polling Company, societatea de sondarea opiniei publice pe care o conduce, a devenit foarte cunoscută după ce s-a remarcat la ultimele alegeri prezidenţiale americane, fiind singura care a prezis cu exactitate victoria lui Donald Trump.

Care sunt asemănările şi deosebirile de esenţă dintre români şi americani, cum şi prin ce e cunoscută România americanilor şi care a fost secretul victoriei lui Trump le aflaţi din interviul video ataşat.

..

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite