Noutatea este completată de faptul că URSUS Cooler este prima marcă românească din segmentul mixurilor de bere cu limonadă ce oferă şi varianta fără alcool.

Astfel, încă de la începutul lunii aprilie 2013, produsul este disponibil pe piaţă în varianta cu alcool şi fără alcool, la sticle şi doze de 0.5 litri, atât în reţelele marilor retaileri, cât şi în centrele HoReCa. 

Cererea consumatorilor pentru produse cât mai variate, care să răspundă stilului lor de viaţă dinamic, a determinat extinderea gamei cu noul URSUS Cooler. Ne adresăm persoanelor active cărora le propunem să aibă o vară cu adevărat antrenantă şi răcoritoare. URSUS Cooler are un gust deosebit de răcoritor, combinaţia perfectă între limonada rece şi aroma distinctivă a hameiului selecţionat. Este un produs diferit în primul rând pentru că beneficiază de calitatea recunoscută URSUS, dar şi prin atitudinea proaspătă, plină de viaţă pe care o promovează. Ursus Cooler fără alcool este prima lansare de acest fel în această categorie, astfel URSUS continuând o tradiţie îndelungată de inovaţii în piaţa berii din România. Ne aşteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante - cu şi fără alcool - să aibă o contribuţie importantă în evoluţia pieţei.”, a declarat Mihai Bârsan, Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries. 

Lansarea URSUS Cooler va fi promovată printr-o campanie de comunicare integrată, care va include TV, online, presă scrisă, outdoor, PR, acţiuni de BTL şi activări în trade.

Grupul SABMiller, proprietarul Ursus Breweries, a raportat o creştere de 23% a volumului vânzărilor din România pentru ultimul trimestru din 2012. La nivel mondial, SABMiller a înregistrat în ultimele trei luni ale anului trecut o creştere de 2% a volumului vânzărilor de bere.

 

Despre URSUS:

Atenţia pentru o experientă autentică a adus berii URSUS recunoaştere internaţională. URSUS Premium are 24 de medalii obţinute la competiţiile internaţionale, pe 3 continente. Este câştigătoarea medaliei de aur la World Beer Cup, în 2008 - cea mai mare competiţie pe plan mondial din industria berii. URSUS Black a fost medaliată de 3 ori la European Beer Star în Germania, unde a obţinut medalia de argint în 2004.

URSUS Premium oferă o experienţă unică. Datorită formulei cu 100% malţ şi 2 tipuri de hamei obţinem o bere de culoare aurie, cu un gust bogat, demnă de pofta unui Rege!

URSUS Black are la rândul lui o formulă aparte, cu 3 tipuri de malţ: unul pentru gust, unul pentru culoare şi unul pentru aromă. URSUS Fără Alcool oferă un gust de bere adevărată, mulţumită unei reţete unice, patentată european. URSUS Cooler, în cele două variante, vine către consumatorii săi cu o nouă propunere, combinând gustul autentic al berii URSUS cu limonada răcoritoare, având un conţinut redus de alcool. 

Despre Ursus Breweries:

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd’s şi Stejar.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro

Azzurro si Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Mai multe informaţii despre URSUS gasiti pe www.ursus.ro si despre Ursus Breweries găsiţi pe www.ursus-breweries.ro si www.desprealcool.ro