Reacţia companiei Blue Air la acuzaţiile producătoarei TV Ruxandra Ion, care susţine că a fost umilită de o angajată

Reacţia companiei Blue Air la acuzaţiile producătoarei TV Ruxandra Ion, care susţine că a fost umilită de o angajată

Imagine de arhivă

Compania Blue Air a reacţionat vineri faţă de acuzaţiile producătoarei TV Ruxandra Ion, care a susţinut că a o angajată a companiei a ridicat tonul la ea şi a făcut-o „handicapată”. Compania susţine că echipa Blue Air a dat dovadă de respect şi profesionalism şi că în timpul procedurii de alimentare a aeronavei cu carburant reglementările de securitate nu permit îmbarcarea pasagerilor.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Ca urmare a situaţie prezentate în presă, compania Blue Air doreşte să asigure pasagerii de înaltul profesionalism al echipajului navigant şi al echipei de la sol care asigură securitatea şi buna desfăşurare a procedurilor de îmbarcare.  Compania Blue Air a respectat reglementările de securitate aviatică care nu permit îmbarcarea în timpul procedurii de alimentare al aeronavei cu carburant a pasagerilor care solicită asistenţă specială pe aeroport, se deplasează în cărucior sau au mobilitate redusă. Aceste măsuri ţin de securitatea la sol a acestei categorii de pasageri în timpul procedurii de refuelling. 

Pe durata întregii operaţiuni de îmbarcare, echipa Blue Air de pe aeroportul Nisa a dat dovadă de respect, profesionalism şi a informat pasagerul cu privire la motivul pentru care este obligatoriu să se aştepte încheierea procedurii de refuelling. În tot acest timp, echipajul Blue Air a avut grijă de confortul pasagerului”, se arată într-un comunicat al Blue Air.
 
Producătoarea de televiziune Ruxandra Ion (62 de ani) a povestit că a avut parte de un incident neplăcut la îmbarcarea într-o cursă Blue Air, fiind jignită şi umilită de o angajată.
 
Producătoarea postului Antena 1 a povestit pe pagina personală de Facebook că se afla pe aeroportul din Nisa pentru îmbarcarea din Bucureşti şi, din cauza unor probleme de sănătate, a fost nevoită să apeleze la un scaun cu rotile, însă o angajată nu i-a permis să urce în aeronavă, deşi avea prioritate, şi, iniţial, nu i-a oferit o explicaţie. După ce a solicitat lămuriri, angajata Blue Air a ridicat tonul şi a numit-o „handicapată“ de faţă cu ceilalţi pasageri, producătoarea declarându-se umilită. 
 
„La uşa avionului stă de pază şefa agenţiei Blue Air din Nisa, care nu îi permite însoţitorului francez să mă ajute să urc în avion fără nicio explicatie. Le invită pe cele două doamne şi pe ceilalţi pasageri. Nici eu, nici însoţitorii mei, inclusiv domnul de la aeroport, nu înţelegeam nimic. Când întrebăm ce se întâmplă, şefa agenţiei răspunde: «Handicapaţii nu au voie în avion cât timp se face alimentarea cu kerosen». Îi răpspund frumos că nu sunt handicapată şi că am o problemă la genunchi. Ridică tonul. Soţul meu îi reproşează că se poartă aşa. Eu stau în scaunul cu rotile şi lumea se holbează la mine. Iese mecanicul de zbor. Şefa, că doamnă nu poate fi numită, îl întreabă când se termină alimentarea să îmbarce «handicapata». Omul răspunde că s-a terminat şi că mă puteam îmbarca de la început. Deşi am avut loc plătit în primul rând, am stat minute bune în picioare până să mă pot aşeza. Soţul meu care suferă de inimă a trebuit să ia pastile”, a scris producătoarea TV pe pagina ei de Facebook.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: