Preţul brandului turistic al României: 95.600 de euro pe creaţie; 804.400 - pe cercetare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Partea de creaţie a brandului turistic al României a costat 94.600 de euro, diferenţa până la 900.000 de euro însemnând cercetările de piaţă, a anunţat sâmbătă Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), potrivit Mediafax.

Potrivit sursei citate, pentru realizarea brandului ""Explore the Carpathian garden"" a fost efectuată o cercetare de piaţă în România şi cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franţa şi Ungaria.

Cercetarea a fost atât calitativă cât şi cantitativă şi a cuprins 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus-grupuri, 5 workshop-uri şi 3 branding council-uri.

Citeşte toată controversa privind brandul turistic al României:

AUDIO Preşedintele firmei THR, spaniolul Bordas: „Frunza este creaţia noastră“

Consorţiul care a creat brandul de ţară: Similitudinea frunzei din logo este accidentală

VIDEO Cum şi-au construit brandurile ţări ca Polonia, Rwanda şi Germania

Elenei Udrea i-a căzut frunza la Shanghai

Ce alternative avea Udrea pentru brandul de ţară

Anchetă pentru „Frunza lui Udrea”

Fiasco la lansarea brandului României de la Expo 2010 Beijing: imaginea României, promovată pe stil vechi

Laszlo Borbely: Pe lângă un brand turistic, trebuie să avem drumuri şi servicii

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite