Paradox pe piaţa auto din România: Volkswagen şi Hyundai şi-au crescut vânzările în primele patru luni ale anului faţă de perioada similară din 2019

Paradox pe piaţa auto din România: Volkswagen şi Hyundai şi-au crescut vânzările în primele patru luni ale anului faţă de perioada similară din 2019

VW şi Hyundai au înregistrat creşteri de vânzări pe o piată decimată de noul corinavirus

În primele patru luni din 2020, numărul autoturismelor noi înmatriculate în România a ajuns la 32.300 unităţi, în scădere cu -27.46% faţă de perioada similară din 2019, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile (ACAROM) şi Direcţiei de Înmatriculări (DRPCIV).

Ştiri pe aceeaşi temă

Scăderea cea mai abruptă s-a înregistrat în aprilie, când înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut cu 50.28% faţă de aprilie 2019, atingând un volum de doar 4.321 de unităţi, arată g4media.ro. Datele ACAROM arată că, pe fondul scăderii generalizate, două mărci au avut vânzări mai bune în primele patru luni ale anului 2020 decât în perioada similară din 2019: Volkswagen (2.942 de unităţi, o creştere de 0.55% faţă de 2019) şi Hyundai (2.239 de unităţi, creştere de 4.77% faţă de 2019).
 
Clasamentul pe marci autoturisme noi, ianuarie-aprilie 2020:
 
DACIA = 8.834 unitati (cu o scadere de -38.3% faţă de ian-apr 2019)
VOLKSWAGEN = 2.942 unitati (cu o crestere de +0.55% faţă de ian-apr 2019)
SKODA = 2.779 unitati (cu o scadere de -12.99% faţă de ian-apr 2019)
RENAULT = 2.503 unitati (cu o scadere de -33.55% faţă de ian-apr 2019)
HYUNDAI = 2.239 unitati (cu o crestere de +4.77% faţă de ian-apr 2019)
 
Pe modele, clasamentul se prezinta astfel:
 
DACIA Logan
DACIA Sandero
DACIA Duster
SKODA Octavia
RENAULT Clio

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: