Fata dispărută în Caracal. Ce a spus Alexandra la 112 şi cât a durat convorbirea

Fata dispărută în Caracal. Ce a spus Alexandra la 112 şi cât a durat convorbirea

Alexandra Măceşeanu, adolescenta de 15 ani dată dispărută miercuri, 24 iulie, ar fi reuşit să sune la 112

Surse judiciare au declarat pentru „Adevărul“ că, în totalitate, tânăra dispărută în Caracal a vorbit cu operatorii 112 şi cu dispecerii poliţiei 4 minute şi 43 de secunde.

Ştiri pe aceeaşi temă

Concret, prima  convorbire, care a avut loc numai cu dispecerul STS, a durat 45 de secunde. Cea de-a doua (cu operator STS şi poliţist) s-a întins pe 2 minute şi 20 de secunde. Ultima convorbire (tot cu operator STS şi poliţist) a totalizat un minut şi 38 de secunde. 

Pe timpul discuţiei cu dispecerul de la Poliţie, apelanta nu a reuşit să furnizeze date privind locul în care se află, dar a furnizat o adresă de pe o carte de vizită pe care o găsise în locaţia în care se afla. Apelanta a menţionat că nu ştie dacă adresa de pe cartea de vizită este cea în care se află la momentul apelului. 

"Mă aflu într-o casă veche, aproape părăsită, iarbă în curte. Are doi câini lupi, e într-un service", ar fi spus fata în apelul de la 112, potrivit unor surse din cadrul Poliţiei.

Ulterior, pentru a obţine informaţii suplimentare referitor la locul în care se afla apelanta, operatorul 112 a încercat de nouă ori să reapeleze numărul de pe care s-a efectuat apelul, la toate aceste apeluri intrând mesageria vocală. 

Din momentul în care fata a apelat 112 pentru a semnala că a fost sechestrată şi până în momentul în care poliţiştii au descins la locuinţa principalului suspect au trecut 19 ore. Poliţia acuză că STS a dat coordonatele greşite, pierzând mai multe ore la 3 adrese la care nu au găsit nimic. STS susţine că Serviciul nu identifică locul telefonului şi nici celula operatorului de telefonie prin care se efectuează apelul. 

 Toate aceste informaţii sunt furnizate de către furnizorul reţelei publice mobile de telefonie la iniţierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc şi sunt disponibile la nivelul operatorilor şi dispecerilor implicaţi în gestionarea cazului”, mai arată STS în comunicat. 
   

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: