Asociaţia Română a Magazinelor Online a lansat ghidul  Black Friday 2017: Preţul promoţional trebuie sa fie cel mai mic preţ din ultimele 30 de zile

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Şi în acest an, de Black Friday, comercianţii se aşteaptă la vânzări mari
Şi în acest an, de Black Friday, comercianţii se aşteaptă la vânzări mari

Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat un ghid pentru această perioadă de promoţii din 2017. Conţine informaţii şi sfaturi despre toate fazele procesului de cumpărare.

Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat un ghid pentru această perioad de promoţii din acest an. Conţine informaţii despre toate fazele procesului de cumpărare.

In primul rând, asiguraţi-vă că informaţiile produselor afişate în magazinul online sunt complete şi oferă suficiente detalii pentru client, astfel încat să ia o decizie şi să nu fie necesare întrebări suplimentare. Astfel se va reduce volumul de interacţiune cu clienţii în procesul pre-sales şi numărul de retururi va fi mai redus. 

Stocuri

Clienţii aşteaptă ca produsele expuse pentru Campania de Black Friday să fie disponibile în stoc. Negociaţi cantităţi bune şi asigurati-vă că oferiţi informaţie real-time despre disponibilitatea produselor.

Produsele să fie în stoc, disponibile pentru livrare imediată sau conform disponibilităţii anunţate.

Preţul

Un subiect dezbătut des în perioada promotiilor. Pretul promotional trebuie sa fie cel mai mic pret din ultimele 30 de zile, conform legii 650 (in special articolul 34). Clientii asteapta Black Friday tocmai pentru ca exista reduceri semnificative. Atentie la alinierea politicii de reduceri cu legislatia.

Vânzarea

Unii clienţi vor dori să comunice, să solicite informatii suplimentare, daca informatiile din pagina produsului sunt insuficiente. Oferiţi detalii complete astfel încât clientului să îi fie cât mai clar ce cumpără.

Livrarea

Discutaţi cu firmele de curierat care va fi timpul estimat realist pentru livrarea coletelor. Informaţi clientii referitor la termenul real de livrare si expuneti transparent estimarile realiste. Puteti folosi mai multe modalitati de livrare, pentru a distribui incarcarea, inclusiv livrarea la puncte de livrare sau pachetomate.

Plata

In primul rand asigurati-va ca platforma de comert online pe care o folositi poate inregistra comenzile plasate si informatiile referitoare la plata acestora. Monitorizati si urmariti impreuna cu procesatorul tranzactiile.

Anul trecut, vânzările de Black Friday au depăşit 120 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2015 şi cu 60% mai mari faţă de 2014

Anul trecut comerţul online din România a avut un avans de 38% la o valoare de 2,05 miliarde de euro, conform raportului european privind comerţul electronic realizat de Global Ecommerce Association. România s-a clasat astfel pe primul loc în Europa după rata de creştere şi pe locul doi la nivel global, după Australia, care a înregistrat un avans de 40%.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite