Ultima cursă a Mădălinei „Harley X“ Avram

Mădălina a fost condusă spre cimitirul Eternitatea de zeci de motociclişti care au ţinut să-i fie alături. Celălalt motociclist care s-a stins în accidentul de sâmbătă noapte, Adrian „Qaz“ Bercea, a fost înmormântat în comuna Chirnogi din judeţul Călăraşi.

Mădălina Avram, tânăra motociclistă cunoscută în comunitatea „motoriştilor“ sub porecla de „Harley X“, care a murit împreună cu Adrian Bercea într-un teribil accident petrecut sâmbătă noapte pe Splaiul Unirii, a fost înmormântată astăzi la cimitirul Eternitatea, din Bulevardul Metalurgiei.

Pe traseul de trei kilometri de la capela bisericii Sfinţii Arhangheli - Huedin până la cimitirul Eternitatea, unde a fost ingropată, bikerii au format un „pluton“ în faţa cortegiului funerar şi şi-au turat motoarele pe tot parcursul drumului. Îmbrăcată într-un combinezon negru, „Harley X“ a făcut ultima cursă alături de familie şi peste o sută de colegi motociclişti.

Îşi pusese motocicleta la punct
Claudiu Ionescu este unul dintre motocicliştii care au stat de vorbă cu Mădălina chiar în noaptea tragediei. Cei doi au stat la aceeaşi masă din clubul Alter Ego, în care s-a ţinut petrecerea dată de Dac Motors cu ocazia începerii sezonului motociclistic.

Claudiu spune că Mădălina era foarte bine dispusă şi entuziasmată pentru că îşi pusese motocicleta la punct şi abia aştepta să o „scoată la aer“ după „hibernare“.

„Era nerăbdătoare să facă kilometri cu motocicleta, abia aştepta timpul bun. Am stat la aceeaşi masă, am râs, am povestit până pe la ora 1.00, când eu am plecat spre casă. A doua zi când am deschis messengerul am văzut toate mesajele pe care le-am primit de la cunoscuţi cu vestea că a murit şi ea şi Adrian. Am înţepenit. Nici acum nu-mi vine să cred“, a povestit îndurerat Claudiu.

„Se spune ca până nu-ţi laşi sângele pe asfalt nu poţi să te numeşti cu adevărat motociclist“. Citatul îi aparţine Mădălinei. Duminică dimineaţă, atât ea cât şi „fratele Qaz“, unul dintre bunii ei prieteni, şi-au lăsat sângele pe asfaltul de pe Splaiul Unirii. Mădălina „Harley X“ şi Adrian „Qaz“ Bercea au murit izbindu-se de un stâlp de electricitate după ce au pierdut controlul motocicletei.

Accidentul a fost provocat de o gură de scurgere neamenajată corespunzător de pe Splaiul Unirii, între Şoseaua Mihai Bravu şi Calea Vitan. Motocicliştii cred că Mădălina şi Adi au încercat să evite un obstacol şi au intrat în voblaj, adică ghidonul motocicletei a început să vireze brusc stânga-dreapta fără a putea fi controlat.

Scurgerea a fost plombată ieri

SC DIMAR SRL a plombat gura de scurgere care a provocat accidentul abia ieri. Reprezentanţii oficiali ai Apa Nova, în a cărei custodie se află scurgerea, spun că denivelările de asfalt apărute pe lângă el ar fi trebuit să fie reparate în urmă cu aproape o lună de firma omului de afaceri Iulian Drăgunoiu.