Regim nou de taximetrie în Bucureşti. „Pare cu dedicaţie“, acuză patronatul FORT

Un proiect de reglementare a taximetriei în Capitală elimină maşinile mai vechi de cinci ani din serviciu şi le promovează pe cele electrice şi hibrid sau cu portbagaje imense. Condiţiile sunt atât de restrictive încât stârnesc suspiciuni că sunt promovate „cu dedicaţie”.
Comentariu neaprobat.
Majoritatea taximetristilor au cazier si sunt ciripitori la organe.... Reprezinta o plaga pt un oras ce are pretentia sa se civilizeze
Noul regim este unul cu dedicație pentru cei cu mașini cât mai noi, cât mai ecologice, electrice, conduse de șoferi în pantaloni și sacou, nu cocalari în bermude și tricou, cu manele, tatuaje și eventual și belciuge. E un plus pentru spre mai multă civilizație iar cei de tip vechi, desigur, protestează. Mai bine să se schimbe după noile exigențe!
@ Parallel..., dacă taxmetriștii ar fi ciripitori la organe, cum scrii tu, angajatorii care nu plătesc salariile angajaților de ce nu ,,pică"? Tu nu știi cum sînt chestiile prin taximetrie, dar nu poți obține un atestat de taximetrist cu un cazier judiciar încărcat, cî unii dintre cei ce fac taximetrie nu au atestate, contracte de muncă, și alte alea, și atunci clienții au parte de ,,aventuri".
Care-i dedicatia ? Poate pentru clientii ! Sa nu mai mergem cu toate gunoaiele pe patru roti, conduse de toti borfasii !!!
La noi în țara nu se poate face nici un pas înainte fără a fi contestat.; exista o tărișoară unde transportul in comun este numai electric.
Toate criteriile si regulile valoreaza fix zero. As vrea sa vad intai autoritatea care trebuie sa verifice si sa aplice regulile.
ha .. in epoca aplicatiilor si a internetului primaria o da inainte cu dispeceratul si statia radio ...
Este epoca interentului, dar nu toti sunt 24/7 in ea, asa ca trebuie sa fie si sisteme "compatibile in urma". Si la transportul in comun unele societati introduce plata cu card contactless si prin scanare cu telefonul smart al in cod QR, doar ca sa sara unii ca vor bilete de hartie accesibile 24/7, ca nu oricine are telefon. Taxi cu portbagaj de 150 de litri? De ce, face cineva taxi cu vreun Ferrari? Vechimea de 10 ani... cred ca in 10 ani in taxi bucurestean aduna un milion de kilometri, si nicio intretinere/revizie realista pentru genul asta de masini nu le mai garanteaza poluarea si siguranta. Taxiuri "numai de Bucuresti"? Si amaratii care se intorc de la mare cu taxiul ce fac? Nu sunt deloc asa putini, cunosc o familie de taximetristi constanteni care vara plimbau in draci bucuresteni "cu standard de viata ridicat".
E o idee buna , la ce jafuri de Loganuri pe post de taximetre circula prin oras ... Dar mai trebuie impusa si o regula pentru tinuta soferilor , nu treninguri folosite la batut covoarele , nu pantaloni scurti , slapi si maieuri vara cum ii vezi pe multi ghertoi la volan . Si a doua chestie care mi se pare periculoasa si care incalca codul rutier , de ce taximetristii pot sa circule fara centura de siguranta ?!!! Banuiesc ca nu conduc tancuri si nu au toti hernie inghinala ...
@ Radu Alexe...taximetriștii au dreptrul să circule fără să folosească centura de siguranță cînd transportă clienți, doar atunci și numai în localități...Întrebă-te altceva, de ce polițiștii în mașini de servici nu folosesc centurile, de ce conduc și folosesc telefonul...?
Mafia există și își face de cap pentru că niște politicieni o protejează. Cu niște ani în urmă se spunea despre o firmă mare de TAXI, care avea atunci sediul pe Str. Turnu Măgurele, azi nu mai e acolo, deci acea firmă era proprietatea a 2 frați, unul era înscris la PSD, celălalt la PNL....Prin 2004 patronul Cristaxi, Anghel, era membru PSD și se zvonea pe atucccnci că va candida în acel an pentru Camera Deputaților, el un mega evazionist fiscal, avea 450 de mașini pe piață, cam toate ocupate cu șoferi, cine își scimbă în termen scurt parcul, sau deja a făcut-o ? Cînd a fost cu Taxi Fly, atunci nu se vedea clar, nu era un monopol, erau mulți din politică care băgaser- cîteva mașini în Fly, dar toate corespunzătoare. Pînă la Fly erau agreate 200 de taxiuri, cîte 100/zi, pe atunci se spunea că șpaga anuală/mașină, pentru agreere la Otopeni era 2000$/an, adică așa cam 400.000$/an, oare cine și cît ciugulea din ăia 400,000$ ?